+ 0 -
ADA

مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

اگر کوچکترین خطری کشور را تهدید کند همه در خط مقدم جبهه خواهیم بود

مشاور عالي استاندار گفت: اگر کوچکترین خطری کشور را تهدید کند همه در خط مقدم جبهه خواهیم بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جعفر همتی صبح ۵ شنبه در نشست شورای اداری استان که با یاد و خاطره شهدای کارمند استانداری کرمانشاه و به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور حضرت آیت اله نریمانی نماینده استان در خبرگان رهبری و خانواده شهدای مجموعه استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: کسانی که در مقابل امام حسین قرار گرفتند در زمان خون به عنوان افرادی اهل دین و دیانت شناخته می شدند و ضعف بزرگ آن ها در عدم شناخت امام شان بود.

وي گفت: در این ماه محرم بکوشیم راه درست را گم نکنیم و با تمام توان پشت سر مقام معظم ولایت باشیم. راه همه کسانی که در راه دفاع از این میهن اسلامی به شهادت رسیدند؛ راه امام و خلف صالح اش حضرت آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب.

وي افزود: در جنگ ابهت ابرقدرت ها را شکستیم. با کمترین امکانات در برابر یک دشمن تا دندان مسلح جنگیدیم. در میان اسرای دشمن افرادی با ملیت های گوناگون قرار داشت ولی با این وجود حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

همتي بيان داشت: امروز یادواره تجلیل از ۱۱ شهدای استانداری و خانواده های معظم آن هاست که ما به این شهدا افتخار می کنیم.

مشاور عالي استاندار تصريح كرد: تجلیل از شهدای استانداری، یادآور این است که اگر خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید کند همه همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه خواهیم بود.

وي گفت: دکتر روحانی در سازمان ملل شجاعانه ظلم های استکبار جهانی را محکوم کرد و در عین حال عقلانیت مردم ایران را نشان داد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا