+ 0 -
ADA

دکتر رازانی:

کشور در دوران سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید بر ریل توسعه قرار داشت


استاندار کرمانشاه گفت: کشور در دوران دولت های سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید بر ریل توسعه حرکت کرده است و در دولت های نهم و دهم از این ریل خارج شد.

به گزارش واحد خبر راوبط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی ظهر امروز31 فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید برگزار شد، با اشاره به اقدامات مثبت و موثر نظام در سالهای پس از انقلاب، گفت: در مقام داوری نسبت به تمامی کارها و خدماتی که پس از انقلاب صورت گرفته و آن کارهایی که در دولت های گذشته و دولت تدبیر و امید انجام شده است باید عادلانه قضاوت کنیم و همه مشکلات و موانع را در نظر داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: طی سال های پس از انقلاب کارهای بسیار عظیم و درخشانی صورت گرفته است که قابل افتخار و بالیدن هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که زیرساخت های خدماتی کشور بسیار ضعیف بود و شاخص های بهداشتی در شرایط نامطلوبی قرار داشتند. میزان مرگ و میر کودکان و زنان بسیار بالا بود و کشور به دلیل کمبود شدید پزشک، از هندوستان پزشک های عمومی به خدمت گرفته بود.

این مقام عالی استان در ادامه به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن دوران عملا نه تنها فرصتی برای کار و سازندگی نبود، بلکه کشور دچار خسارت ها و آسیب های بسیار شد و فرصتی برای ایجاد زیرساخت ها نبود.

وی تصریح کرد: در آن سال ها زیرساخت هایی هم که در کرمانشاه وجود داشت همگی نابود شدند.

دکتر رازانی با اشاره به اینکه در سالهای پس از جنگ کارهای عظیم و ارزشمند بسیاری صورت گرفت در ادامه اظهار داشت: کشور در دوره دولت سازندگی و دولت اصلاحات بر ریل توسعه قرار گرفت ولی در دوره 8 ساله دولت قبل با وجود درآمدهای بسیار نفتی، این منابع ارزشمند به هدر رفت و زیرساخت های مدیریتی بسیار تضعیف شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت یازدهم باز کشور در ریل توسعه قرار گرفت؛ افزود: دولت تدبیر و امید در ابتدای آغاز به کار خود مهم ‌ترین رسالت خود را برداشتن تحریم‌ها قرار داد که در این مسیر موفق بود و به خوبی این رسالت را به انجام رساند.

این مقام عالی استان تصریح کرد: این کار بزرگ را با هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت به سرانجام رسید. دولت در حوزه دیپلماسی هسته ای یک کارنامه بسیار درخشان و بی سابقه در تاریخ دیپلماسی دنیا از خود برجای گذاشت.

وی افزود: امروز می توانیم آشکارا نتایج ثمربخش برجام را در ابعاد مختلف اقتصادی، تجاری و سیاسی مشاهده کنیم و اکنون درهای تعامل با دنیا دوباره به روی ایران گشوده شده است.



اوقات شرعی
آب و هوا