+ 0 -
ADA

امام جمعه کرمانشاه :

کارهای بزرگی برای فراهم کردن زیرساخت‌های اربعین در استان صورت گرفته است


امام جمعه کرمانشاه گفت: خوشبختانه کارهای خوب و بزرگی طی این مدت برای فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز اربعین انجام شده که قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر روز شنبه ۵ خردادماه در نشست ستاد اربعین استان که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ همدلی و هم افزایی برای تسهیل امور را شرط اول مهمان نوازی دانست و گفت: کرمانشاهی ها در کشور به مهمان نوازی شهره هستند و لازمه این مهمان نوازی، انجام همه امورات در بالاترین سطح است.

  امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در بازدیدی که اخيرا از مرز خسروی داشتیم مشاهده شد که برخی کارها نیمه تمام مانده که لازم است پیگیری‌هایی برای اتمام آنها انجام شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند پیگیری کارها به صورت مستمر در طول ایام سال هستیم و باید با کارت شبانه روزی این کاستی‌ها را جبران کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری ادامه داد: اقبال به حضور در آیین اربعین سال به سال در حال افزایش است و برای یک میزبانی مناسب از زوار حسینی همه باید به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی بهتر فراهم شود.



اوقات شرعی
آب و هوا