+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

پیروز انتخابات ۱۵ تیر، انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند


استاندار کرمانشاه با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: پیروز این انتخابات، انقلاب اسلامی و مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که علیرغم بدخواهی های دشمنان برای تحریم انتخابات، مشارکت فعالانه ای داشتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی امروز شنبه در گفتگویی با اشاره به حضور پرشور مردم کشور و استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیر گفت: خوشبختانه یک دوره پرنشاط و فعال در عرصه مشارکت اجتماعی و سیاسی کشور را شاهد بودیم و هم استانی های عزیز مانند دیگر استان های کشور در یک رقابت پرشور شرکت کردند و کار انتخابات روز گذشته با حضور خوب مردم در اقصی نقاط کشور به نتیجه نهایی رسید.

وی تصریح کرد: به سهم خودم از همه خواهران و برادران عزیزی که در چند دوره اخیر به ویژه انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال و پرشوری داشتند، تشکر می کنم.

وی همچنین با تشکر از 32 هزار نفر از عوامل اجرایی اجرای برای برگزاری انتخابات ادامه داد: امیدوارم انشاءا.. انتخابات ریاست جمهوری برای کشور عزیز ایران اسلامی مایه خیر و برکت باشد و به نامزد پیروز این دوره جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که انشاءا.. در عرصه خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و مردم خوب ایران اسلامی موفق باشند.

مقام عالی استان بیان داشت:  یک دوره رقابت پرنشاط انتخاباتی را پشت سر گذاشتیم و آنچه که از این رقابت باقی ماند پیروزی انقلاب اسلامی و مردم خوب کشورمان است که علیرغم بدخواهی ها و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات به منظور عدم مشارکت در تعیین سرنوشت، فعالانه شرکت کردند و سهم خود را در تعیین انتخابات و تعیین خط و مشی کشور ایفا کردند.

صحرایی گفت: از امروز به بعد طبیعتاً آنچه که در فضای کشور و به ویژه در استان کرمانشاه باقی خواهد ماند تلاش جمعی برای رشد و تعالی کشور و استان باید باشد.

وی افزود: برادری، صمیمیت و رفاقتی که سال ها و قرن ها بین این مردم باقی بوده به لطف الهی از این به بعد نیز با تلاش و جدیت جمعی برقرار خواهد بود و این تلاش ها مایه رشد و تعالی کشور ایران اسلامی خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا