+ 0 -
ADA



پیام تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


استاندار کرمانشاه در پیامی به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این روز به كليه تلاشگران و فعالان عرصه اطلاع رسانی، ارتباطات و روابط عمومی، بر اهمیت ویژه و نقش تسهیلگر اطلاع رسانی و تبیین حقایق در پیشرفت و تعالی کشور و استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، متن پیام دکتر محمدطیب صحرایی به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ       قلم آیه یکم

در عصر و دنیای ارتباطات، نقش فعالان حوزه روابط عمومی، خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان جمعی از مشعل داران ارتقای بصیرت و آگاهی جامعه که با بهره گیری از هنر، مهارت و دانش خود، برای اطلاع رسانی شفاف و امیدبخش می کوشند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

تلاشگران حوزه روابط عمومی با شناخت و درک فرآیند مهم اطلاع رسانی با محوریت اعتمادزایی و امید آفرینی، می توانند ضمن برقراری ارتباط متقابل و گرهگشا با مخاطبان، زمینه ساز روشنگری و آگاهی بخشی برپایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای باشند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش‌های صادقانه و خالصانه همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، روابط عمومی ها در شکل دهی همراهی و همدلی بزرگ بین مردم و مسئولان استان موفق عمل کنند و همزمان در تبیین و تشریح خدمات متعدد و ارزشمند دولت مردمی سیزدهم، بیش از پیش موثر باشند. بدیهی است که تامین نیازها و مقدمات ضروری مجموعه های روابط عمومی از سوی مدیریت هر مجموعه، یک اقدام ضروری است. سلامتی و سربلندی همه خدمتگزاران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                  محمدطیب صحرایی

                                                                                                  استاندار کرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا