+ 0 -
ADA

با پیگیری‌های ویژه استاندار:

پس از 22 سال، مشکلات مجموعه ۵۰۰ واحدی کارکنان فرمانداری حل شد


پس از ۲۲ سال مشکلات اجرایی و زیرساختی مجموعه ۵۰۰ واحدی کارکنان فرمانداری کرمانشاه با حمایت و پیگیری ویژه استاندار کرمانشاه مرتفع شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست مانع زدایی و پشتیبانی از اجرای طرح ساخت مجموعه ۵۰۰ واحدی تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد؛ اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با تمام توان در راستای تحقق شعار سال، در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی از اجرای طرح های تولیدی تلاش خواهد کرد و در مقابل از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران انتظار دارد با تمام توان برای اجرایی شدن این طرح‌ها کوشش کنند.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری های صورت گرفته، پس از ۲۲ سال مشکلات و موانع اجرایی طرح ۵۰۰ واحدی تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری، حل شد.

مدیر ارشد استان افزود: ساخت ۹۶ قطعه از این مجموعه مستلزم احداث کانال عبور آب برای رودخانه فصلی موجود بود که مقرر شد آب منطقه‌ای با اعتبارات در نظر گرفته شده این کانال را اجرا کند و  شهرداری نیز مشکل معارضان احتمالی را مرتفع نماید‌.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد آب منطقه ای مشکل ۵۸ قطعه دیگر نیز که در مسیر رودخانه فصلی هستند را حل کند.

بازوند در مورد تامین آب واحدهای این مجموعه گفت: افراد می‌توانند با در دست داشتن پایان کار از اداره آب و فاضلاب انشعاب قانونی بگیرند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: این مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تنها به منظور حمایت از تولید در بخش ساختمان انجام گرفته است و اگر کسانی قصد به راه انداختن بورس خرید و فروش زمین‌ را داشته باشند، مجوزهای ساخت آن‌ها را باطل خواهیم کرد.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: فرماندار کرمانشاه و تعاونی مسکن فرمانداری را متعهد کرده ایم که در سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنند‌.
 




اوقات شرعی
آب و هوا