+ 0 -
ADA



پخت و عرضه «نان کامل» بزودی در کرمانشاه آغاز می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با حضور در نمایشگاه آرد و نان کرمانشاه از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد و در رابطه با آرد و نان کامل گفت: ارزیابی های اولیه در سطح کشور و استان انجام شده و آمادگی عرضه آرد کامل به واحد های خبازی را داریم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ عبدالوحیدمحمدی در ادامه افزود: با قیمت گذاری و آموزش خبازان می توانیم بزودی شاهد عرضه نان کامل در استان کرمانشاه باشیم و در صورت استقبال مردم نان کامل جایگزین مناسبی برای نان سفید است.

با همت اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه برای اولین بار در استان پخت نان لواش و تافتون با استفاده از آرد کامل صورت گرفت و به منظور فرهنگ سازی مصرف نان کامل و آشنایی مردم با مزایای این نان ، بصورت رایگان در بین بازدید کنندگان نمایشگاه توزیع می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در رابطه با آرد کامل گفت: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل، با محوریت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگی های لازم با کارخانه های آرد سازی استان صورت گرفته و تا کنون ۴ کارخانه از ۱۴ کارخانه آردسازی فعال سطح استان با دریافت مجوزهای لازم آمادگی خود را جهت تولید آرد کامل اعلام نموده اند.



اوقات شرعی
آب و هوا