+ 0 -
ADA

بازدید فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از مرز بین المللی خسروی؛

پايانه خسروی از امکانات خوبی برای ميزباني زائران اربعین برخوردار است/توصیه سردار رادان به زائران اربعین برای تردد از مرز خسروی


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بازديد خود از پايانه مرز بین المللی خسروي گفت: خوشبختانه وضعيت اين پايانه مطلوب و شرايط بهتري نسبت به سال گذشته مهيا شده است، از اين رو به زائران هم پيشنهاد مي کنيم با توجه به گرماي هوا و بهتر بودن وضعيت دمايي در پايانه خسروي، اين مرز را براي سفر معنوي خود و زيارت عتبات عاليات انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی خسروی افزود: دولت و مسئولان سياسي و نظامي کشور عراق هم تاکنون همکاري بسيار خوبي با مسئولان کشورمان جهت برگزاري هرچه بهتر مراسم اربعين 1403 داشته اند.

فرمانده کل انتظامي کشور تصريح کرد : موضوعي که بايد به آن اشاره کرد، کوتاه شدن زمان توقف زائران در گيت هاي پايانه هاي مرزي و رساندن اين زمان به 4 تا 5 ثانيه است و همين باعث خواهد شد تا زوار گرامي با سهولت بيشتري به سفر معنوي خود بپردازند .

سردار رادان ادامه داد: زائران گرامي براي دريافت گذرنامه خود مي توانند از طريق فضاي مجازي با ورود به اپليکيشن " پليس من" درخواست خود را ثبت و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آن را تحويل بگيرند.



اوقات شرعی
آب و هوا