+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

نیات واقفان در مسیر توسعه مناطق هدایت شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه هدف واقفان  گذشته تا کنون گره گشایی از کار مردم بوده تاکید کرد: می طلبد که متولیان وقفها را در مسیر توسعه مناطق قرار دهند و مشکلات را مرتفع کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: متولیان امور وقف برای ماندگاری این سنت حسنه، کاری کنند که مردم شیرینی و حلاوت وقف را بچشند و ابن فرهنگ در زندگی مردم جاری باشد.

وي بيان داشت: اگر امروز با افتخار خودمان را مسلمان معرفی می کنیم مدیون کسانی هستیم  که در طول تاریخ،مال و دارایی خود را در خدمت دین و اعتقادات مردم قرار دادند و از این رو وقف میراث حسنه و جاویدان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري ادامه داد: امروزه گره گشایی از کار مردم را توسعه می گویند و توسعه به معنا آسایش و آرامش و امیدواری مردم به آینده است. متولیان امور وظیفه دارند که وقف را در مسیر توسعه منطقه قرار دهند و تا جایی که نیت واقفان اجازه میدهد در مسیر توسعه، مشکلی از مشکلات منطقه را حل کنند.

وي گفت: ساماندهی امور وقف کار سخت و پر مسئولیت ی است اینکه ۱۵۰۰میلیارد تومان از مطالبات مستند سازی شود و به شکل دیون قرار گیرد کار سختی بوده که در این دوره مدیریت انجام شده است.

الهي تبار بيان داشت: امیدواریم حجت‌الاسلام صالحی با تجربیات خوب و برنامه هایی که دارد وقف را در مسیر متعالی خود دنبال کند و به ویژه در استان کرمانشاه وقف را گسترش دهد.



اوقات شرعی
آب و هوا