+ 0 -
ADA



نشست هیات رئیسه روابط عمومی‌های استان به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد


اولین نشست هیات رئیسه روابط عمومی‌های استان کرمانشاه به ریاست دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه برگزار و مهمترین دغدغه های حوزه تبیین و اطلاع رسانی استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست که روز پنج شنبه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، دکتر صحرایی امیدآفرینی و برقراری تعامل و ارتباط دو سویه و موثر بین سازمان و مخاطبان را از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد که مجموعه هیات رئیسه روابط عمومی های استان و سایر اعضای مجمع روابط عمومی ها با  تلاش و برنامه ریزی، ابتدا خودشان در بالا بردن جایگاه و ارزشمندسازی نقش روابط عمومی برای مدیران و مخاطبان بکوشند.

اعضای هیات رئیسه هم در سخنانی نقطه نظرات خود را درباره ضرورت های ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و نقش مهم آنها بیان و در پایان حکم عضویت 2 ساله خود در هیات رئیسه روابط عمومی های استان را از دستان استاندار دریافت کردند.

مجمع روابط عمومی‌های استان کرمانشاه روز ۱۲ خرداد امسال و پس از هفت سال موفق شد که هیات رئیسه جدید را طی یک انتخابات شفاف مشخص کند. این انتخابات به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و با نظارت نمایندگان دفتر سیاسی و انتخابات، دفتر بازرسی و حراست استانداری و مطابق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های کشور برگزار شد.

هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان مسئول هماهنگی و هم افزایی بین روابط عمومی‌ها، تصمیم سازی و ریل گذاری در جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه و ارتقای سطح اثرگذاری روابط عمومی‌ها و حوزه اطلاع رسانی و تبیین در استان است.

طبق قانون ریاست هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر عهده استاندار است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری جانشین وی خواهد بود‌. دبیر هیات رئیسه نیز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری است.



اوقات شرعی
آب و هوا