+ 0 -
ADA



نشست فعالان اقتصادی با مسئولین قضائی و اقتصادی استان کرمانشاه


به مناسبت هفته قوه قضائیه یک نشست مشترک بین دستگاه های اقتصادی و قضائی استان کرمانشاه در شهرک صنعتی بیستون با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه همچنین مسئولان و فعالان این حوزه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست تعدادی از فعالین اقتصادی گزارشی از وضعیت عملکرد صنایع و معادن را ارائه کردند و مشکلات و دغدغه های موجود در این حوزه را با مسئولین حاضر در این نشست در میان گذاشتند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در این نشست با اشاره به مشکلات و معضلات موجود در حوزه اقتصاد و اشتغال خاطر نشان کرد که نرخ بیکاری در استان کرمانشاه طی سال های گذشته کاهشی بوده و به کمترین نرخ بیکاری در چند سال اخیر رسیده ایم، در مدت زمان دولت سیزدهم ۱۷۱ واحد اقتصادی راکد احیا شده و تامین مالی های خوبی در حوزه بورس برای صنایع بزرگ استان انجام شده که این روند امید بخش است و می توان بزودی شاهد وضعیت نسبتا مناسبی در حوزه اقتصادی باشیم.

وی در ادامه افزود: با اقدامات خوبی هم که در حوزه گمرکات انجام شده امروز سهم کرمانشاه از صادرات کل کشور به عراق به حدود ۵۰ درصد رسیده است و با همکاری بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی می توانیم عمده مشکلات موجود را به خوبی حل کنیم.

 مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و نمایندگان صنعتگران و معدنکاران استان کرمانشاه در این نشست حضور داشتند.



اوقات شرعی
آب و هوا