+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مطالعات لازم برای بررسی امکان احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاه انجام می شود

استاندار كرمانشاه گفت: مطالعات لازم برای بررسی امکان احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاه انجام می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد سرمایه‌گذاری خارجی استان افود: مطالعات لازم برای بررسی امکان احداث اولین سافاری پارک کشور در کرمانشاه انجام می شود.

وي همچنين با اشاره به مشكل پالايشگاه آناهيتا براي اجرا اظهار داشت: برای رفع مشکل پروژه پالایشگاه آناهیتا، نمی‌توانیم فقط روی فاینانس حساب کنیم. باید چند سهامدار قوی  و متمکن را پای کار بیاوریم.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه باید امکان سنجی اولیه برنامه های پیشنهادی برای ارائه به سرمایه گذاران به صورت شفاف مشخص باشد گفت: برای حرکت جهشی در مسیر ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی، باید فرهنگ کار در استان نهادینه شود.

وي تصريح كرد: زلزله فرصتی بود که مطالبات مردم استان را به گوش مقامات ملی برسانیم. مسوولین بلندپایه کشور بیش از گذشته متوجه ايثارگري ها و مجاهدت هاي مردم استان در طول سال هاي جنگ تحميلي شده اند.

وي با تاكيد بر جذب سريعتر اعتبارات استان گفت: با بدنه کارشناسی بیمار نمی‌توانیم اعتبارات ملی را به موقع جذب کنیم و این باعث فرصت سوزی می شود و فرصت سوزی، مشمول حق الناس می شود.

مهندس بازوند تصريح كرد: افکار عمومی باید آماده پذیرش این موضوع  باشند که این سرمایه گذاران هستند که زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می آورند و باید از آنها استقبال کرد.

وي بيان داشت: خط و خطوط و مشی سیاسی، نباید مانع توسعه شود.‌ برای ایجاد زمینه اشتغال نگاه سیاسی کارگشا نیست.



اوقات شرعی
آب و هوا