+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در دیدار دانشجویان استان:

مطالبه گری دانشجویان نقش زیادی در پیشرفت استان دارد/ تاکید بر برگزاری تریبون‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی/ توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های ماست


استاندار کرمانشاه گفت: مطالبات جریان دانشجویی بی‌گمان می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت و حرکت رو به جلو استان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه در نشست هم اندیشی با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد؛ عنوان کرد: برگزاری تریبون‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی و گفتگوهای هدفمندی که در فضای دانشگاهی و دانشجویی برگزار می‌شود نه تنها هیچ آسیب و خدشه‌ای به فضای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان وارد نمی‌کند بلکه یکی از عوامل تقویت امنیت پایدار و حرکت فرهنگی اثرگذار در استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی افزود: اکنون و پس از برگزاری انتخابات می توان با راه اندازی این تریبون های آزاد در فضای دانشجویی و با حضور منتخبان مردم در مجلس، به تعالی و پویایی هر چه بیشتر استان کمک کرد.

مدیر ارشد استان گفت: مطالبات جریان دانشجویی بی‌گمان می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت و حرکت رو به جلو استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اثرگذاری مثبت کرسی‌های آزاد اندیشی در پیشرفت استان کاملا وابسته به بیان و منطق قوی و دقیق و داشتن استدلال‌های محکم است.

صحرایی در ادامه به دستاوردهای سفرهای شهرستانی برای استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیشتر مصوبات سفرهای شهرستانی محقق شده و ۱۵ تا ۲۰ درصد این مصوبات مربوط به پروژه‌های در حال اجراست.

وی در ادامه از گازکشی به تمامی شهرهای استان و سبز شدن کرمانشاه خبر داد و گفت: گازرسانی به ازگله به عنوان تنها شهر باقی مانده، یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی بود که این طرح در بهار امسال آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

استاندار کرمانشاه گازرسانی به نقاط مرزی را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامي توصیف کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای مرزی و یا بسیار صعب العبور مانند هجیج و هانی گرمله از افتخارات ماندگار و عظیم جمهوری اسلامی است.

 وی توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان دانست و گفت: یکی از این زیرساخت‌ها، گاز است و امروز به لطف الهی همه شهرهای استان و ۹۸ درصد از روستاهای ما گازدار هستند.

وی گفت:  باند اصلی فرودگاه استان هم که دیگر قابل بهره برداری نبود، در حال بازسازی است و تا ابتدای تابستان آماده بهره‌برداری می شود.

 صحرایی خاطرنشان کرد: کرمانشاه تنها استانی است که قرارداد مرحله اول آن با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی در زمینه رفع تنش آبی روستاها را به اتمام رسانده و قرارداد دوم هم با ۱۲۰۰ میلیارد تومان بسته شده است.

وی در پایان از دانشجویان دعوت کرد تا با مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند، و انتخاب نمایندگانی در شان و جایگاه والای کرمانشاه، به تعالی و پیشرفت استان کمک کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا