+ 0 -
ADA

ماموریت استاندار کرمانشاه به شهرداری و راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت اجاره بها؛

«مساکن مهر شهر کرمانشاه تا یک ماه دیگر باید از خدمات شهری بهره‌مند شوند »


استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تا یک ماه دیگر خدمات شهری در تمامی مسکن مهرهای کلانشهر کرمانشاه برقرار شود؛ عنوان کرد: جلسات و مقدمات توافق شهرداری و ساکنان مجموعه‌های مسکن مهر باید تا پایان این هفته به سرانجام برسد و تا یک ماه دیگر خدمات شهری در این مجموعه‌ها برقرار شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی صبح شنبه ۵ خرداد در جلسه شورای مسکن استان که همزمان با جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست دکتر محمد مخبر مدیر هیات دولت به صورت ارتباط تصویری برگزار شد؛ عنوان کرد: موضوع برقراری خدمات شهری و ساماندهی وضعیت بهداشتی در مجموعه‌های مسکن مهر یکی از دغدغه‌های بسیار جدی و مورد پیگیری اقشار مختلف مردم است.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه تا یک ماه دیگر باید خدمات شهری در تمامی مساکن مهر کلانشهر کرمانشاه برقرار شود؛ در ادامه عنوان کرد: جلسات و مقدمات توافق شهرداری و ساکنان مجموعه‌های مسکن مهر باید تا پایان این هفته به سرانجام برسد و تا یک ماه دیگر خدمات شهری در این مجموعه‌ها برقرار شود.

استاندار کرمانشاه همچنین پیرامون درصد پیشنهادی افزایش اجاره بهاء در نشست امروز گفت: حداکثر نرخ اجاره بهاء باید به گونه‌‌ای تنظیم شود که به تعدیل نرخ‌های موجود و کاهش تورم کمک کند.

وی یادآور شد: بسیاری از مردم از تامین مبالغ سرسام آور اجاره بهاء که برخی از سودجویان هم به آن دامن می زنند، ناتوان هستند، مگر حقوق سالیانه یک کارگر و یا کارمند سالیانه چقدر افزایش می‌یابد که بتواند از برآورده کردن این مبالغ برآید.

صحرایی گفت: راه و شهرسازی با همکاری شهرداری موظف است ظرف چند روز آینده با بررسی مناطق ۸ گانه شهر و به ویژه محلات حاشیه‌ای، یک برآورد میدانی از وضعیت موجود اجاره بهاء‌ها ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین گزارشی از وضعیت اجاره بهاء در استان های همسایه و شهرستان‌های استان باید تهیه و به شورا ارائه شود.



اوقات شرعی
آب و هوا