+ 0 -
ADA

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در آیین معارفه فرماندار شهرستان دالاهو:

مردم شریف دالاهو در ایام زلزله همکاری و همراهی مثال زدنی و مطلوبی با مسوولین داشتند

استاندار كرمانشاه گفت:  مردم دالاهو، محکم و منظم در مدیریت بحران زلزله نقش فعال ایفا کردند و تصاویری زیبا از همدلی میان مردم و مسوولین خلق کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در آیین معارفه فرماندار شهرستان دالاهو اظهار داشت: جمعیت اهل حق در طول تاریخ و به ویژه در دوران جمهوری اسلامی، همواره اثبات نموده‌اند که مردمانی نجیب، شریف و بااصالت هستند.

وي ادامه داد: در زلزله آبان ۹۶در مجموع ۱۲۵هزار خانه، واحد صنفی، واحد آموزشی، واحد بهداشتی، جایگاه دائمی و ... تخریب شد که به وضوح عمق و وسعت این حادثه طبیعی  را نشان میدهد. هم‌اکنون کار بازسازی واحدهای روستایی تقریبا به پایان رسیده و تا پایان سال جاری، سیمای شهرهای زلزله زده نیز شکل و شمایل نوین خود را خواهند یافت که نشان‌دهنده سرعت عمل مطلوب در بازسازی مناطق زلزله زده است.

وي تصريح كرد: تحریم های ظالمانه، گلوگاه های اقتصادی کشور را هدف قرار داده و رژیم ایالات متحده هر جا که منابع مالی برای جمهوری اسلامی سراغ داشته است، به مثابه یک تروریسم اقتصادی تمام‌عیار، سعی در تحت فشار قرار دادن نظام و ملت ایران دارد، اما ملت بزرگ ایران میدانند که راه مقابله با این موضوع، عمل به شعار سال و تلاش در راستای رونق تولید است.

مقام عالي استان همچنين تاكيد كرد: فرمانداران باید با برش شهرستانی سند اشتغال، و در نظر داشتن ظرفیتهای شهرستان تحت مدیریت خود، در راستای ایجاد اشتغال حرکت مستمر و جدی داشته باشند. ملاک کاهش آمار بیکاری، نرخ اشتغال خالص است که در ارزیابی عملکرد فرمانداران محوری‌ترین موضوع محسوب میگردد.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: آقای جهانبخش حیدری فرماندار سابق دالاهو، همواره مطالبه‌گر حقوق و منافع شهرستان بودند که تلاش های ارزشمندی در این راستا انجام دادند. امیدواریم با این سوابق خوب در مسوولیت جدید و فرمانداری اسلام‌آباد‌غرب نیز همچنان موفق باشند و آقای کرم محمدی فرماندار جدید دالاهو تجارب بسیار خوبی در اداره چند فرمانداری دارند و در دوران مسوولیت مشاور اینجانب به خوبی نشان دادند که فردی پیگیر و دارای شناخت از مسائل استان و شهرستانها هستند و توانایی لازم را برای رفع موانع توسعه دالاهو دارند.

مهندس بازوند ادامه داد: موضوع احداث بیمارستان دالاهو از مطالبات جدی و به‌حق مردم عزیز شهرستان دالاهو است و به هر شکل ممکن این مطالبه مردمی را محقق خواهیم نمود.

وي گفت: منطقه ریجاب از بکرترین و شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری استان و حتی کشور است که میتواند در طرح گردشگری "کرمانشاه 2020" نقشی چشمگیر داشته باشد.

وي افزود: موانع تحقق طرح گازرسانی شهر ریجاب را باید در اسرع وقت برطرف کنیم.

استاندار كرمانشاه در پايان گفت: جا دارد از پیگیری ها و حمایت های جناب آقای دکتر فلاحت پیشه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از منافع مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو تقدیر و تشکر کنم.



اوقات شرعی
آب و هوا