+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مردم سالاری دینی از برکات اسلام و انقلاب اسلامی است


استاندار کرمانشاه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی را از ثمرات و برکات دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز مردم می توانند سرنوشت خویش را از طریق انتخابات تعیین کنند و از این فرصت برای تعیین یک رئیس جمهور در تراز شهید رئیسی بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه در جمع سربازان پادگان شهدا عنوان کرد: عید سعید غدیر، بزرگترین عید در دین اسلام است و همه موظف به تفکر و تامل پیرامون ابعاد این عید سعید هستیم.

وی هدف از خلقت انسان را رشد، تعالی و تربیت او عنوان کرد و گفت: خداوند متعال، کائنات و انسان‌ها را برای رشد و تربیت و گام برداشتن به سوی زندگی انسانی تر و رسیدن به صفات الهی خلق کرده است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: همه ما انسان ها باید تلاش کنیم تا صفات نیک خداوندی مانند بخشندگی، عالم، بصیر و .. را در خود جلوه گر کنیم و مسیر تربیت الهی را طی کنیم.

وی یادآور شد: در طول تاریخ بشری مکاتب بسیاری مانند کمونیسم برای سعادت بشری معرفی شدند و بشر تباه شدن زندگی میلیون ها نفر را تجربه کرد تا فهمید این مسیر سعادت انسان ها نیست.

صحرایی خاطرنشان کرد: تنها خالق هستی است که می تواند بهترین مسیر را برای رشد و تربیت بشر معرفی کند و خداوند آن مسیر را به وسیله پیامبرانش به ما معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: وجود نازنین پیامبر اکرم مهمترین وسیله برای تربیت الهی انسان ها در کل کائنات است و ما مفتخر به پیروی از این پیامبر عظیم الشان هستیم و او را از جانمان بیشتر گرامی می‌داریم.

مدیر ارشد استان، اسلام را متعالی ترین دین الهی توصیف کرد و گفت: قرآن کریم، کاملترین کتاب الهی برای رشد و تربیت در عالم بشریت است.

وی با اشاره به واقعه عظیم غدیر خم عنوان کرد: پیامبر اسلام در حجه الوداع به دستور خداوند، بزرگترین و عظیم ترین اجتماع انسانی در زمان خویش را تشکیل داد و فرمان الهی مبنی بر معرفی علی علیه السلام به عنوان و ولی امر مسلمین و جانشین خود  را به مردم ابلاغ کرد و به این ترتیب رسالت خود را تکمیل نمود.

صحرایی عنوان کرد: خداوند محبت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت و امیر المومنین (ع) را یک وجه اشتراک و اتصال برای مومنین قرار داده است و عید غدیر تبلور این محبت بیکران است.

وی گفت: عید غدیر، عید برادری، برابری، رفاقت و انسجام مسلمانان است و هر کسی که خودش را مومن می داند باید به جایگاه عظیم و محوری این عید در اعتقادات اسلامی یقین قلبی داشته باشد.

وی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی را از ثمرات و برکات دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز مردم می توانند سرنوشت خویش را از طریق انتخابات تعیین کنند و همه باید از این فرصت تعیین یک رئیس جمهور در تراز شهید رئیسی بهره بگیرند‌.



اوقات شرعی
آب و هوا