+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مردم در انتخابات آینده حماسه جدیدی خواهند آفرید/ با تداوم تلاش های فعلی، نرخ بیکاری استان تک رقمی می شود


استاندار کرمانشاه گفت: بی گمان مردم عزیز ایران در انتخابات پیش رو با حضور درخشان خود حماسه جدید خواهند آفرید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی عصر روز شنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: انتخابات پیش رو از منظرهای مختلف دارای حساسیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی است و انشاالله مردم عزیز ما با سربلندی و خلق یک حماسه دیگر از این مرحله عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: در واقعه تلخ شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان مردم عزیز ایران نشان دادند که با وجود آراء و سلایق مختلف، قدرشناس خدمتگزاران صادق این نظام اسلامی هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: در این ایام مردم قدردان ما در جای جای این سرزمین اسلامي سوگوار شهادت آیت اله رئیسی و همراهانش بودند و این عزای عمومی در شرایطی اتفاق افتاد که بسیاری از این افراد شاید در انتخابات به آبت الله رئیسی وی رای هم نداده بودند.

 صحرایی در دنباله سخنانش به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در ایام گرم سال اشاره کرد و گفت: با یک مدیریت مناسب مصرف در استان کرمانشاه می‌توان بستری را فراهم کرد تا روند تولید و اشتغال در صنایع ما با کمترین مشکل مواجه شود.

وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اداری موظف هستند در مدیریت بهینه مصرف برق نقش آفرینی کنند و برای موفقیت در این عرصه برنامه ریزی کنند.

مدیر ارشد استان به تغییر ساعت اداری از  ۱۵ خرداد به منظور کاهش مصرف برق اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در طول ساعات اداری، خدمت رسانی به موقع و به هنگام به مردم به خوبی انجام بگیرد.

وی در ادامه کاهش نرخ بیکاری در استان را حاصل یک تلاش عالمانه و جهادی دانست و گفت: نرخ بیکاری استان کرمانشاه از ۲۲.۵ درصد در نیمه دهه ۹۰ به ۱۲.۳ درصد رسیده است و در صورت اهتمام دولت بعدی این نرخ می تواند تک رقمی شود.

صحرایی در ادامه از پیگیری جدی برنامه های مرتبط با اربعین توسط مدیریت ارشد استان خبر داد و گفت: نوکری اباعبدالله الحسین علیه السلام یک افتخار همیشگی است و وابسته به هیچ دولتی نیست و ما هم با افتخار در مسیر فراهم کردن مقدمات میزبانی بهتر با جدیت حرکت خواهیم کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا