+ 0 -
ADA



مديركل جديد دفتر فني استانداري معرفي شد

طي مراسمي با حضور مهندس مهرداد سالاري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، دكتر شهرام كهريزي به عنوان مديركل دفتر فني استانداري معرفي شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري در اين مراسم با اشاره به قابليت ها و توانمندي هاي موجود در حوزه معاونت عمراني استانداري گفت: اين مجموعه داراي افراد متخصص و توانمندي بالايي در حوزه عمراني است و آقاي شهرام كهريزي را كه داراي تجربه، تخصص و توانمندي خوبي در اين حوزه مي باشد را انتخاب كرديم.

وي هر گونه جابجايي را در راستاي خدمت بهتر و بيشتر در حوزه هاي مختلف عنوان كرد و اظهار داشت: موقعيت و شرايط استان نشان مي دهد كه در يك شرايط ويژه قرار داريم لذا ضرورت دارد كه با كار و تلاش بيشتر زمينه را براي توسعه و پيشرفت استان فراهم سازيم و تمام كارهاي عمراني را در داخل يك مجموعه و برنامه ريزي لحاظ شده، دنبال كنيم.

مهندس مهرداد سالاري با بيان اينكه اين تغييرات را به فال نيك مي گيريم، گفت: اميدواريم با تلاش همه مجموعه حوزه عمراني استانداري بتوانيم گام مثبت و اثربخشي را در زمينه توسعه اين حوزه برداريم و همه از كارشناسان اين حوزه مي خواهم كه با ارائه راهكار و پيشنهادات خود به پيشبرد بيشتر حوزه عمراني كمك كنند.

وي در پايان با تقدير و تشكر از مهندس مهدي رضئيي مديركل سابق دفتر فني استانداري، دكتر شهرام كهريزي را به عنوان مديركل جديد اين دفتر معرفي كرد.



اوقات شرعی
آب و هوا