+ 0 -
ADA

دستورات استاندار کرمانشاه به ادارات راهداری، برق، ارتباطات و شهرداری کرمانشاه برای تسهیل تردد خودروها؛

لکه گیری و روکش با کیفیت آسفالت، وظیفه مهم شهرداری کرمانشاه/ ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در نقاط کور استان/ نظارت دقیق بر فعال بودن سیستم روشنایی در ورودی شهرها


استاندار کرمانشاه دستورات مختلفی به ادارات راهداری، برق، ارتباطات و شهرداری کرمانشاه برای رفع مشکلات و تسهیل تردد خودروها صادر و تاکید کرد که بخش عمده کار باید تا نوروز پیش رو انجام شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان که با حضور معاون عمرانی استانداری و سایر اعضای کمیسیون در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با تاکید بر رفع مشکلات آنتن دهی خط تلفن همراه در نقاط کور استان برای تسریع در کمک رسانی فوری به تصادفات احتمالی در این نقاط، اظهار داشت:این موضوع باید در دستور کار مسئولین ذیربط باشد و بخشی از این نیاز تا پایان امسال و مابقی نیز طبق زمانبندی مشخص نسبت رفع شود.

استاندار کرمانشاه همچنین بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تسریع در اجرای خط کشی و آشکار سازی خطوط جاده ای و مسیر راه های استان تاکید کرد و ادامه داد: آشکار سازی و خط کشی در مسیر راه های استان از اقدمات مهم است که باید با جدیت نسبت به اجرای آن اقدام کرد و این کار نیاز به یک اقدام فوری دارد.

صحرایی همچنین بر توجه ویژه به اجرای روکش آسفالت و لکه گیری در معابر اصلی و فرعی شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: این موضوع را طبق یک برنامه از شهرداری کرمانشاه خواسته ایم که با جدیت دنبال و پیگیری کند و طبق همین برنامه شهرداری باید چاله ها را روکش آسفالت و لکه گیری نماید.

وی بیان داشت: در لکه گیری ها و روکش آسفالت حتما به موضوع کیفیت کار توجه و نظارت شود و ما کار با کیفیت و مطلوب برای مردم می خواهیم زیرا کار بدون کیفیت منجر به اتلاف وقت و بیت المال می شود.

وی نظارت دقیق بر فعال بودن سیستم روشنایی در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه و دیگر شهرها و رفع مشکلات احتمالی در این زمینه را از وظایف شرکت برق استان عنوان کرد.

مقام عالی استان خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای ایجاد توقفگاه ها در ایام نوروز برای رفع خستگی مسافرین و جلوگیری از تصادفات جاده ای بر اثر خستگی و خواب آلودگی شد و گفت: بر اساس دستورالعمل های صادره از راهداری کشور باید 31 توقفگاه در هر استان کشور ایجاد شود و سهم استان کرمانشاه نیز یک توقف گاه در سه راهی نهاوند است اما متولیان امر در استان نباید تنها به یک مورد اکتفا نکنند و موظف هستند که نسبت به ایجاد چندین توقف گاه در مسیرهای استان اقدام کنند.

وی در پایان گفت: این جلسه حتماً تا پایان سال و برای ابتدای سال آینده باید برای پیگیری و بررسی دقیق کارها برگزار شود.

در این جلسه برنامه ها و مصوبات ارتقای وضعیت ایمنی راه های استان پیگیری شد و اداره کل راهداری و سایر ادارات مربوطه متعهد به انجام اقدامات لازم را برای کاهش نقاط حادثه خیز، نصب علائم هشدار دهنده و راهنما و تقویت امکانات زیرساختی و رفاهی در طول مسیرهای استان شدند.



اوقات شرعی
آب و هوا