+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

فرمانداران حافظ دستاوردهای استان باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه حفظ حرمت ارباب رجوع و خدمت صادقانه و بی منت را بزرگترین وظیفه مدیران و مسئولان در شرایط فعلی دانست و تاکید کرد: فرمانداران بعنوان مدیران توسعه و موتور محرکه شهرستان ها لازم است که تمام امکانات را برای اهداف توسعه بسیج کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه شرایط امروز میطلبد که هر کسی در کار و حوزه خود مراقبت کند، افزود: آنچنان که مردم فداکارانه و ایثارگرانه در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند امروز هم مدیران باید دین خود را ادا کرده و ساعات کاری، سرکشی  و تلاش خود را بیشتر کنند.

وي ادامه داد: شهرستان صحنه با داشتن پیشینه تاریخی، ثروت طبیعی و زندگی مسالمت آمیز اهل حق و شیعیان در کنار هم توانسته جامعه پویای را رقم بزند و این شهرستان همه ظرفیت ها را برای توسعه دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه تصريح كرد: دشمنان با وجود اعمال محدودیت ها و فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران بازهم دم از حقوق بشر و دلسوزی برای ملت ایران می زنند و هدف از جنگ روانی علیه کشورمان تنزل تاب آوری اجتماعی و ایجاد ناآرامی است.

الهي تبار بيان داشت: آنچنان که در جنگ تحمیلی ایستادگی کردیم و وجبی از خاک کشور به یغما نرفت در جنگ اقتصادی نیز ایستادگی خواهیم کرد و پیروزی برای ما خواهد بود هرچند ممکن است این جنگ تلفاتی هم داشته باشد.

وي گفت: امروز وقت تکریم از خدمت سی ساله فرماندار سابق صحنه است و  فرزادی پور از فرمانداران باشناخت و با تجربه استان بود و همچنين فرماندار جدید نیز از فرزندان صحنه است که دارای تجربیات خوبی در دوران خدمت کسب کرده و قطعا می تواند دوران خوبی را برای شهرستان رقم بزند.

وي بيان داشت: فرماندار مدیر امنیتی یا سیاسی و یا اقتصادی شهرستان نیست بلکه مدیریت توسعه را برعهده دارد و تمام امکانات و نیروها را تحقق اهداف  توسعه شهرستان بسیج می کند.

الهي تبار افزود: در مجموعه مدیریت استان وفاق مطلوبی ایجاد شده و مدیر ارشد استان مطالبه گری موثری  را در مرکز دنبال می کند و ماحصل این وفاق مدیریتی و مطالبه گری موثر، کاهش آمار بیکاری، بهبود فضای کسب وکار، کاهش رتبه استان در نرخ تورم، ارتقای سه رتبه ای مشارکت اقتصادی،کاهش نرخ طلاق، افزایش ازدواج و افزایش اعتبارات در سال ۹۸بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه ادامه داد: همچنین ساخت سه و نیم میلیون متر مربع ساختمان طی ۱۶ماه رکورد بی نظیری بوده که مدیریت استان به ثبت رسانده و مورد اشاره رییس جمهور در حضور مقام معظم رهبری بود.

وي در پايان تاكيد كرد: فرماندار جدید باید از این دستاوردها محافظت کند و صحنه را که در میانگین شاخص ها همواره مطلوب بوده را بهتر کند چرا که ظرفیت مادی و انسانی آن در شهرستان وجود دارد. در مسائل امنیتی و جرائم شهرستان صحنه پایین تر از میانگین ها بوده که تلاش مجموعه شورای تامین را بازگو می کند.



اوقات شرعی
آب و هوا