+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

فرایند انتخابات در استان به خوبی در حال اجراست/ دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان به خوبی در حال اجراست، از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در این انتخابات دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ علی شعبانی امروز چهارشنبه در پنجمین جلسه ستاد انتخابات  چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور گسترده مردم و ساماندهی فعالیت های ستادهای انتخاباتی در استان، روز گذشته جلسه ای با روسای این ستادها که توسط روسای ستادهای کشوری به ما معرفی شده، داشتیم و در این جلسه فضای تبلیغاتی و امکاناتی که این عزیزان می توانند  در اختیار داشته باشند، تشریح شد.

وی بیان داشت:  مسائلی مانند بهره مندی از فضاهای تبلیغاتی و توزیع امکانات قانونی موجود به صورت مساوی و عادلانه بین نامزدها و طرفداران آنان هم در دستور کار است.

وی تصریح کرد: ما انتظار داریم که در انتخابات پیشرو که انتخاباتی بسیار حساس و مهمی است، همگی در راستای اجرای قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم گام برداریم و فضا را برای حضور بالای مردم بیش از پیش فراهم کنیم.

شعبانی ادامه داد: امیدواریم حضور و فعالیت طرفداران و حضور ستادهای انتخاباتی در استان کرمانشاه سبب شود که این شور و اشتیاق برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکل بگیرد و ما تمام توان خود را برای تحقق این موضوع بکار گرفته ایم.

وی همچنین گفت: در جلسه امروز هم اعضای ستاد انتخابات استان و مسئولان هر کدام از روسای کمیته ها به تشریح عملکرد و اجرای برنامه های خود پرداختند و خوشبختانه با تلاش همه عوامل، تمامی امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در روز هشتم تیر ماه در استان فراهم است و مشکل خاصی برای برگزاری این انتخابات باشکوه وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بیان داشت: برای برگزاری این انتخابات 1670 شعبه اخذ رای در سراسر استان پیش بینی شده است و با تائید شورای محترم نگهبان، انتخابات به صورت دستی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای شرکت در این انتخابات همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی الزامی است.



اوقات شرعی
آب و هوا