+ 0 -
ADA

دکتر هدایت حاتمی:

صداوسیما پژوهشگران توانمند را به جامعه معرفی کند / در پایان نامه های دانشگاهی به مشکلات حوزه تولید پرداخته شود

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: صداوسیما پژوهشگران توانمند را به جامعه معرفی کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در نشست کارگروه پژوهش استان؛ اظهار داشت:خوشبختانه هفته پژوهش در استان جا افتاده و با رفع برخی ضعف ها به یک سطح کیفی مناسب رسیده است و تلاش می کنیم امسال نیز این برنامه را با یک شور و نشاط و با کیفیت علمی مناسب برگزار کنیم.

وي گفت: در کشورهای توسعه یافته یک ارتباط پویا میان بخش صنعت و حوزه پژوهش برقرار است و در کرمانشاه نیز باید در این مسیر گام برداریم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بيان اينكه پژوهش های دانشگاهی باید از قفسه کتابخانه ها درآیند و با برقراری یک ارتباط پویا با حوزه صنعت، به تولید بیانجامند، تصريح كرد: مجموعه های مختلف دانشگاهی مشکلات اصلی و محوری واحدهای تولیدی را شناسایی کرده و در قالب پایان نامه ها برای حل آن ها به ارائه راهکار بپردازند. 

وي تاكيد كرد: کرمانشاه به دلیل همجواری با کشور عراق از یک پتانسیل بسیار بالا در حوزه توریسم پزشکی برخوردار است لذا باید خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی استان به گونه ای توسعه یابند که بتوانیم بخش مهمی از نیازهای این حوزه در سطح ملی و منطقه ای و بیماران خارج از کشور را تامین کنیم.

دكتر حاتمي بيان داشت: در حوزه گردشگری پزشکی تلاش می کنیم در کنار تشویق مجموعه ی علوم پزشکی به پویایی بیشتر، بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی را هم فراهم کنیم.

وي گفت: یکی از رسالت های صدا و سیما، فرهنگ سازی است. این مجموعه در یک قالب مناسب و حرفه ای، پژوهشگران توانمند و دست آوردهای آن ها را به جامعه کرمانشاهی معرفی کند. همچنین به معرفی مناسب نقش علم در توسعه بخش صنعت بپردازد.



اوقات شرعی
آب و هوا