+ 0 -
ADA

معاون استانداری کرمانشاه:

«شهید رئیسی» الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی را ترسیم کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: «شهید رئیسی» با کار و تلاش شبانه‌روزی الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی را برای ما ترسیم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ علی شعبانی، امروز شنبه درمراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود شهدای خدمت، که با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، معاونان استاندار، کارکنان استانداری و معاونت فرهنگی سپاه و جمعی از بسیجیان استان در مسجد استانداری برگزار شد؛ با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، افزود: شهید رئیسی با خدمت صادقانه به مردم کار را تا جایی پیش برد که از این پس هر رئیس جمهوری بخواهد نمره قبولی از مردم بگیرد، باید در کار و تلاش به شهید رئیسی شباهت داشته و در تراز او باشد.

شعبانی در ادامه از شهید حسین امیرعبداللهیان به عنوان سردار دیپلماسی یاد کرد و افزود: شهید امیرعبداللهیان در شرایطی دیپلماسی عزت را بوجود آورد که خیلی‌ها آن را نشدنی می‌دانستند.

وی تاکید کرد: شهید امیرعبداللهیان مدل و دکترین دیپلماسی انقلاب اسلامی را تغییر داد و یک دیپلماسی در تراز انقلاب اسلامی را بنیان نهاد و قطعا راهی که ایشان نشان داد و نهالی که غرس کرد، کشور را در حوزه دیپلماسی جلو خواهد برد.

شعبانی در ادامه اشاره‌ای هم به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت داشت و گفت: حضور میلیونی مردم در قدرشناسی از خادمانشان جای خرسندی دارد و امیدواریم نتیجه این قدرشناسی ملت ایران را در خدمت صادقانه مسئولان آتی کشور شاهد باشیم./  ایسنا کرمانشاه

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا