+ 0 -
ADA

پیگیری افزایش سرانه آرد مصرفی کرمانشاهی ها؛

سرانه مصرف ماهانه ۸ کیلوگرم است


در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان کرمانشاه گزارشی از سرانه مصرف آرد در روستاها بررسی و درخواست‌ واحدهای خبازی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، دالاهو و صحنه مبنی بر تغییر سهمیه آرد، تغییر نوع پخت و جابجایی مکان خبازی پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان کرمانشاه گزارشی از سرانه مصرف آرد در روستاها بررسی و درخواست‌ واحدهای خبازی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، دالاهو و صحنه مبنی بر تغییر سهمیه آرد، تغییر نوع پخت و جابجایی مکان خبازی پیگیری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به سرانه مصرف گفت: سرانه مصرف آرد در هر ماه برای هر فرد ۸ کیلوگرم است که کارگروه آرد و نان استان در نظر دارد با بررسی های میدانی و گزارشات کارشناسی این میزان از سرانه مصرف را برای تمام مردم کرمانشاه اعم از شهری، روستای و عشایری به تحقق برساند و در منطقه یا روستایی شاهد کمبود سرانه مصرف آرد نباشیم.

همچنین در این نشست هزینه حمل و نقل آرد از کارخانه تا شهرستان‌ها و قیمت گذاری آرد و نان کامل مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور معاون دادستان، مدیرکل اقتصادی استانداری، مدیران و نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، غله و خدمات بازرگانی، دستگاه های نظارتی، سامانه نانینو، اتحادیه نانوایان و اصناف برگزار شد.



اوقات شرعی
آب و هوا