+ 0 -
ADA

مهندس بازوند:

سال ها با کرمانشاهی ها همسایه بوده ام و امروز همخانه شده ایم / کرمانشاه ظرفیت های بزرگی برای غلبه بر چالش ها دارد


استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه از ظرفیت ها، پتانسیل ها و استعدادهای بزرگی برای غلبه بر چالش ها و گرفتاری ها برخوردار است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس بازوند عصر امروز در آیین قدردانی از دکتر رازانی و معافه استاندار جدید که با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، معاونین وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز، بزرگان اهل سنت و اهل حق، اهالی رسانه و دیگر نخبگان و فرهیختگان استان برگزار شد؛ با سپاس از اعتماد هیئت دولت در زمینه انتخاب وی به عنوان استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از ریاست محترم جمهور و به ویژه وزیر کشور به خاطر اعتماد به اینجانب، سپاسگذاری می نمایم.

استاندار کرمانشاه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را ظرفیتی برای توسعه استان دانست و گفت: برخورداری از 8 کرسی در پارلمان ظرفیت بزرگی محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی از این ظرفیت برای توسعه کرمانشاه استفاده کنیم.

این مقام عالی استان با قدردانی از تلاش های دکتر رازانی در طول دوران حضورش در کرمانشاه اظهار داشت: ایشان زحمات بسیاری برای توسعه کرمانشاه کشیده اند و طی این مدت خدمات بسیار ارزنده ای را انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه سخنانش به نزدیکی های فرهنگی زادگاه خویش با کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: من زاده استان همدان و شهر نهاوند هستم و سال ها همسایه شما بوده ام ولی از امروز ما و شما کرمانشاهی ها همخانه هستیم.

مهندس بازوند یادآور شد: شهر نهاوند از دیرباز قرابت و نزدیکی بسیار زیادی با استان کرمانشاه داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه و برای پیشرفت، آبادانی و توسعه نیازمند یاری همه گروه ها و اقشار است در ادامه اظهار داشت: در این راه دست یاری و مساعدت به سمت تک تک نیروهای توانمند بومی، فرهیختگان و اساتید دانشگاهی، فعالان سیاسی، روحانیت معزز، ایثارگران، خانواده شهدا و نماینده معظم ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراز می کنم.

این مقام عالی استان اظهار داشت: هر کس دلسوز این دیار است و دغدغه پیشرفت و سربلندی کرمانشاه را دارد، ناگزیر است اولویت اصلی خویش را بر مدار کار، تلاش، اشتغال و تولید قرار دهد.

وی تصریح کرد: راه توسعه کرمانشاه از مسیر رونق سرمایه گذاری داخلی و خارجی و افزایش سرمایه های اجتماعی می گذرد و باید برای دستیابی به این مهم راهکارهای مناسبی را پیدا کرد.

مهندس بازوند در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این نکته که کرمانشاهی ها چالش ها و گرفتاری های امروز خود را به خوبی می شناسند؛ عنوان کرد: بی گمان کرمانشاه ظرفیت های بزرگی برای غلبه بر این چالش ها و گرفتاری ها دارد.

این مقام عالی استان تصریح کرد: برای استفاده بهینه از این ظرفیت های عظیم باید فضای کنونی استان را - که مناسب هم هست- مثبت جلوه دهیم تا کارآفرینان به سرمایه گذاری تشویق شوند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: به پشتوانه مردم قهرمان کرمانشاه و حمایت های هیئت محترم دولت و به ویژه شخص وزیر کشور، تمام توان و تجربه خود را برای کاهش مشکلات و چالش های استان به کار خواهم بست و با کمک همه تلاش خواهیم کرد به سمت کرمانشاهی توسعه یافته با دید توسعه پایدار حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی و رسیدن به یک توسعه پایدار، تلاش برای اشتغال زایی، تولید بیشتر و ایجاد ثروت است.



اوقات شرعی
آب و هوا