+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در بازدید از بیمارستان درمان سرطان:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ طهماسب نجفی روز پنج شنبه افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمالغرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب ورئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است.

در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.



اوقات شرعی
آب و هوا