+ 0 -
ADA



رتبه نخست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه در پیگیری و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در کشور


بر اساس گزارش آماری سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین اطلاعات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور؛ دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه موفق شد بالاترین آمار پرداختی سهم معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری موضوع تسهیلات جزء «۳ » بند « ب » تبصره ۱۸ قانون بودجه عمومی کشور در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد .

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات سامانه تک آمار انعقاد و پرداخت تسهیلات به مرز ۳۰ میلیارد تومان رسیده که جامعه هدف روستایی برای ایجاد یا توسعه اشتغال از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه قریب ۸۰ درصد متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی بصورت خویش فرمایی و کارفرمایی به بانک های صادرات، اقتصاد نوین و کشاورزی معرفی شده اند افزود : در مقایسه با سایر استان ها از همه پیشی گرفته ایم و تمام تلاش دفتر امور روستایی اینست که در سال آینده به سقف نهایی پرداخت تسهیلات برسیم که این مهم به کاهش آمار نرخ بیکاری استان کمک فراوان می کند.  

خجسته با اشاره به موانع و مشکلات سامانه ای و موسسات عامل ادامه داد : دفتر روستایی بصورت مستمر مسائل و مشکلات اشتغال در خصوص تبصره ۱۸ را بررسی و در راستای رفع موانع همه کوشش خود را برای بهره مندی عادلانه روستائیان عزیز بکار خواهد بست.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در پایان یکی از اولویت های بنیادی دفتر امور روستایی و شوراها بکارگیری همه قوانین موجود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری روستاهای استان اعلام کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا