+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

راه شهید خدمت در اجرای عدالت باید ادامه پیدا کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: راه شهید خدمت در اجرای عدالت و رفع مشکلات مناطق محروم باید ادامه پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز یکشنبه (ششم خرداد ماه) در سوگواره شهدای خدمت که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: گویا قرار است تمامی افتراها با از دست رفتن افراد پاک شود.

وی افزود: فضای غم و سوگ کنونی در کشور برای از دست دادن مردی است که وجود پاک خود را وقت این کشور کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تمامی انسان‌ها دوست دارند که مردم آنها را دوست بدارند و تمام این زیور بستن‌ها بر سر آن است که می‌خواهیم محبوب دیگران باشیم.

وی ادامه داد: اگر کسی توانست منیت‌ها و هوای نفس را کنار بگذارد قطعاً محبوب مردم خواهد شد؛ کسی که منافع مردم را تامین می‌کند محبوب این مردم است.

شعبانی اضافه کرد: خادم ملت در معرض تمامی افتراها قرار می‌گیرد و هیچ دفاعی از خود نمی‌کند، زمانی که به او گفتند که سواد خاصی ندارد سکوت کرد و پس از شهادت، تصویر دفاع وی از رساله دکترا نمایان شد.

وی ابراز کرد: مردم در غم از دست دادن چنین مردی سوگوار هستند و طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) مردم کسی را دوست دارند که به آنها خدمت کند.

وی در پایان گفت: باید تلاش ما بر این باشد که راه چنین افرادی را ادامه دهیم و طبق فرمایش آنها مردم و خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهیم.



اوقات شرعی
آب و هوا