+ 0 -
ADA



دیدار استاندار کرمانشاه با مدیرعامل بانک کشاورزی


استاندار كرمانشاه با مديرعامل بانك كشاورزي ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ مهندس بازوند با مهندس خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی دیدار و ضمن پیگیری مطالبه امهال وام های مناطق زلزله زده، موضوع اجراي برنامه اشتغال گسترده و مولد با تأكيد بر اشتغال جوانان، دانش‌‌آموختگان دانشگاهي، زنان و اشتغال حمايتي «ابلاغ بند الف تبصره ۱۸» ماده واحده قانون بودجه را نیز بررسی نمود.

بر اساس این تبصره امکان پرداخت تسهيلات بانكي براي حمايت از طرح‌هاي توليدي اشتغالزا با اولويت بازسازي و نوسازي صنايع، تكميل و راه‌‌اندازي طرح‌هاي كشاورزي، صنعتي و معدني نيمه‌ تمام بخش خصوصي با پيشرفت فيزيكي بالاي شصت ‌درصد (۶۰%)، اجراي طرح (پروژه) ‌هاي صنايع كوچك و حمايت از خوشه‌هاي صنعتي، بافت‌هاي فرسوده و طرح‌هاي حمل و نقل عمومي و ريلي، كارورزي جوانان و طرح‌هاي اشتغال‌‌زايي مناطق مرزي نظير كوله‌‌بران، گردشگري، صنايع‌دستي و ميراث فرهنگي فراهم می شود.

همچنين استاندار كرمانشاه در ادامه جلسه های خود در تهران با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نيز ديدار و گفتگو كرد.

مهندس بازوند در جلسه با دکتر منصوری معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون موضوع پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای خسارت دیده ناشی از بیماری کرونا را پیگیری کرد.

همچنین در این جلسه درخواست هایی در قالب برنامه اشتغال سال ۹۹ و تسهیلات طرح های باقیمانده از زلزله نیز مطرح و ارائه شد.

دیدار با معاون امور استانهای رییس دفتر رییس جمهور از ديگر سفرهاي كاري استاندار كرمانشاه در سفر به تهران بود كه به منظور پیگیری مصوبات سفر دکتر روحانی صورت گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا