+ 0 -
ADA

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

دعواهای سیاسی و جناحی اولویت امروز جامعه نیست

بهرام سلیمانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری این شهر برگزار شد؛ اظهار داشت: دشمن با ایجاد جنگ روانی و جنگ تحميلي اقتصادي می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد كه تنها راه غلبه بر آن اتحاد و وحدت آحاد مختلف مردم و مسئولان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ بهرام سلیمانی افزود: در طول 40سالي كه از استقرار نظام مي گذرد با مشكلات بسياري از سوي استكبار رو به رو بوده ايم؛ چون ميخواهيم عزت و استقلال خودمان را حفظ كنيم. و اين همان نقطه اي است كه آمريكايي ها آن را برنمي تابند و محصول آن سالها مزاحمت و دشمني براي ملت ايران بوده است.

این مدیر ستادی ادامه داد؛ با وجود تمام مشكلاتي كه در حال حاضر با اتحاد استكبار، ارتجاع و صهيونيسم بر ضد ايران ايجاد شده است، اما همگي شاهد هستيم كه دولت با اقتدار و تحت هدايت و راهبري مقام معظم رهبري از حقوق ملت ايران در مجامع بين المللي دفاع مي نمايد. كه نمونه اش برجام است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر  برجام نبود و پرونده ما در شوراي امنيت بود و از ذيل فصل 7 منشور ملل متحد بيرون نمي آمديم امروز آمريكا، اروپا و سايرين در مقابل ايران بودند؛ ولي با الطاف الهي و تدبير نظام امروز اروپا و آزاديخواهان و منصفان جهان و حتي درصد قابل توجهي از نخبگان سياسي، فرهنگي و دانشگاهي آمريكا با رفتار ترامپ مخالف اند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ سابقه نداشته که اروپا به صورت منسجم و یکپارچه درباره یک پرونده بین‌المللی روبه‌روی آمریکا بایستد؛ اما امروز شاهديم که اتحادیه اروپا در کنار چین و روسیه، در برابر آمریکا ايستاده است و این یکی از دلایل استحکام و کارآمدی برجام است. ما در دادگاه لاهه هم به پيروزي هايي دست يافتيم كه بابت عدم اطلاع رساني اين كار بزرگ، رياست محترم جمهور هم در هفته گذشه از برخي از رسانه ها گله مند شدند.

 سلیمانی ادامه داد: بعد از موفقیت 66 سال پیش دولت دکتر مصدق در قضیه نفت ایران - انگلیس، رأی دیوان، دومین پيروزي بزرگ ما در لاهه است. دادگاه لاهه گام بسیار بزرگی در اثبات حقانیت ایران بوده است.

وی تاکید کرد: ما امروز به مثابه سرنشينان خودروي هستيم كه در يك جاده سنگلاخي پر پيچ و خم حركت ميكنيم؛ منطقي است در اين وضعيت سرنشينان خودرو بازيگوشي كنند؟ جروبحث كنند؟ بگو مگو داشته باشند؟ قبول دارم كه بايستي اختلاف سليقه را به رسميت بشناسيم؛ اما دعواهاي متداول سياسي و جناحي اولويت امروز ما نيست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اظهار داشت: البته امروز ما قوی تر از گذشته هستیم و دشمنان ما ضعیف تر و شكننده تر از گذشته و قطعا با وحدت و برادري می توان بر موانع پیش رو غلبه کرد.

وی تاکید کرد: مسلماً يكي از كارساز ترين راههاي مقابله با جنگ روانی دشمن خدمت به مردم است. ترجيع بند سخنان بنده در هر محفل و مجلسي اين است: "جلب رضایت مردم و ارتقاء دلبستگی و امیدواری به نظام مهمترین رسالت ماست" و تمام تلاش ما بايستي در  راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید  باشد.

سلیمان با تاکید بر این موصوع که صاحبان تريبون ها از بزرگنمايي مسئله تحريم هاي آمريكا پرهيز بكنند در ادامه عنوان کرد: آرام سازي فضاي عمومي، اعتماد بخشي و اعتماد زايي و برخورد غيرسياسي با موضوع تحريم وهم صدايي، وحدت و انسجام ميان همه دستگاهها و نيروهاي درو ن نظام؛ انشاالله دشمن را ناكام خواهدگذاشت.

وی سپس افزود: كرمانشاه علي الظاهر يكي از فرمانداري هاي 14گانه استان است؛ اما بيش از نيمي از جمعيت استان و شايد نيمي از مسائل مبتلابه استان در اين شهرستان است كه با همت شما براداران عزيز اعضاي محترم شوراي اداري شهرستان، به ويژه زحمات طاقت فرسا و اهتمام و همدلي اعضاي محترم شوراي تامين شهرستان با محوريت فرماندار پر تلاش، دلسوز و كارآمد، جناب آقاي رنجبر امور به سامان مي شود.

وی تاکید کرد: جابجايي افراد در حقيقت تغيير محل خدمت و جابحايي خدمتگزاران از سنگري به سنگر ديگري است. كه اميدواريم نتيجه تغييرات و جابجايي ها  پويايي بيشتر و خدمت مناسبتر به مردم به عنوان ولي نعمتان ما باشد.

سلیمانی افزود: آقاي حيدري بيش از4  سال در اين مسئولیت بودند تا اينكه به عنوان مديركل پدافند غيرعامل استان منصوب شدند. از زحمات موثر ايشان در دوران تصدي بخشداري مركزي كرمانشاه تشكر ميكنيم و در سمت جديد هم براي شان آرزوي توفيق داريم.

وی ادامه داد: از آقاي مهندس قبادي معاون محترم امور عمراني فرمانداري كه حدود سه ماه سرپرستي بخش مركزي را برعهده داشتند هم تشكر ميكنيم.

این مدیر ستادی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: بخش مركزي كرمانشاه بخش مهمي است. با بيش از 2065 كيلومتر مربع مساحت كه به استثناي شهرستان هاي كرمانشاه، سنقر وكليايي، گيلانغرب و اسلام آباد غرب  از ده شهرستان ديگر وسيع تر است.و 65 هزار نفر جمعيت از هركدام از شهرستان هاي: پاوه، ثلاث باباجاني، روانسر، دالاهو، قصرشيرين و گيلانغرب جمعيت بيشتري دارد. به همين سبب با تدبير و پيشنهاد فرماندار محترم و موافقت معاون محترم سياسي، امنيتي و اجتماعي و در نهايت استاندار محترم، فردي در شان اين جايگاه مهم منصوب شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: از سال 92 تاکنون بارها پيشنهاد سمت بخشداري و معاونت برخي از فرمانداري ها به جناب دكتر فتحي داده شد؛ اما به لحاظ مسائل شخصي ایشان نپذيرفتند زیرا نمي خواستند خارج از شهرستان كرمانشاه عهده دار مسئولیت شوند.

 سلیمانی ادامه داد: حقيقتا اين انتصاب را به فرماندار محترم و مردم شريف بخش مركزي و همه همكاران تبريك عرض ميكنم. از آقاي فتحي هم انتظار داريم در حوزه ماموريت و مسئوليت خود موضوع اعتماد مردم به نظام و دولت را در دستور کار قرار دهند و تمام کارهای مثبت و موثری که در کشور صورت می‌گیرد باید به اطلاع مردم برسد.

وی افزود: همچنین از آقاي فتحي انتظار داريم  با هماهنگي و هدايت فرماندار محترم، در راستاي توسعه و آباداني بخش مركزي كرمانشاه و همگرايي بين اقشار مختلف مردم و همچنين سياست هاي عمومي دولت برنامه ريزي نمايند.

این مدیرستادی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: بخشداران به عنوان مسئولاني كه نزديك ترين ارتباط را با بدنه اجتماعي شهرستان دارند، مي بايست بامهارت بالاتري، ارتباط صميمانه با مردم برقرار نمايند. تا با درك صحيح از نيازهاي واقعي آنها، تلاش بيشتري در جهت تحقق اين نيازها از خود نشان دهند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه كه در سالهاي اخير ودر دوره مسئوليت جناب آقاي حيدري، فعاليت هاي خوبي در زمينه توسعه روستايي در سطح شهرستان صورت گرفته است، اميدواريم آقاي فتحي هم بتوانند با انگيزه و انرژي مضاعف پيشرفت مناسبي در بخش مركزي كرمانشاه ايجاد نمايند.

وی با تاکید بر این موضوع که بخشدار مرکزی تمركز جدي بر توسعه روستايي داشته باشد؛ در ادامه عنوان کرد: از فرصت تسهيلات روستايي و عشايري نهايت بهره را ببرند. ضمن تعامل سازنده،  بر دهياري ها و اعتبارات دهياري ها نظارت دقيق و جدي داشته باشند. همچنین براي بهبود معيشت مردم در قالب به زراعي و به نژادي اهتمام  نمايند.

  وی افزود: بخشداران همچنین با ذينفوذان، بزرگان و ريش سفيدان، علماي بزرگوار و همه دلسوزان تعامل مستمر داشته باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا