+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

دستگاه ها براي جلوگيري از افزايش قيمت تلاش كنند/ دولت تمام توان خود را برای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار عید به کار خواهد گرفت

استاندار كرمانشاه گفت: دستگاه هاي اجرايي ذيربط در كارگروه تنظيم بازار وظيفه دارند كه با نهايت تلاش از افزايش هر گونه قيمت جلوگيري كنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين المل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در كارگروه تنظيم بازار استان افزود: اين دستگاه ها بايد مانع افزايش قيمت در روزهاي پاياني سال شوند و اگر نياز به پيگيري بيشتر است اين پيگيري حتماً بايد با جديت بيشتر صورت گيرد.

وي بيان داشت: برنامه های در نظر گرفته شده برای تنظیم باز میوه شب عید مردم استان توسط جهاد کشاورزی و تعاون روستایی ازنظر کارشناسی برنامه مناسبی است لذا بخش نظارت در اجرای این برنامه و آرامش بازار نقشی محوری دارد.

مهندس بازوند گفت: جهاد کشاورزی در بخش تامین پروتیین پایان سال استان دقت نظر لازم را به فرهنگ مصرف مردم داشته باشد که اختلالی در بازار پروتیین پیش نیاید.

وي همچنين با اشاره به كشتار غير مجاز مرغ در سطح شهر كرمانشاه گفت: اين كشتار به اين رويه در سطح شهر كرمانشاه يك كار استثايي است كه در هيچ جاي كشور اين رويه وجود ندارد و اين كار از لحاظ بهداشتي و سلامتي مردم به هيچ عنوان مطلوب نيست لذا جلوگيري از كشتار مرغ به صورت زنده يكي از برنامه ها و پيگيري هاي  استان خواهد بود..

مهندس بازوند ادامه داد: کشتار غیرمجاز در مرکز استان کرمانشاه، نسبت به بقیه مراکز استان های کشور نسبت بالاتری دارد که نگران کننده است لذا این موضوع پذیرفته نیست و کارگروه سلامت باید برای قانونمندی و ضابطه مندی آن تدابیر اساسی بیندیشد تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وي گفت: مردم عزیز استان اطمینان خاطر داشته باشند که دولت تمام توان خود را برای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار عید به کار خواهد گرفت.

 



اوقات شرعی
آب و هوا