+ 0 -
ADA



دستورات استاندار کرمانشاه برای رسیدگی به مطالبات مردم در حوزه کسب و کار، مسکن و مدیریت شهری/ «این مسیر ادامه خواهد داشت »


دکتر منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، روز سه‌شنبه از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به درخواست‌های شهروندان پاسخ داد. وی ضمن شنیدن مشکلات مطرح‌شده در حوزه‌های خدمات شهری، اشتغال، سرمایه‌گذاری و مسکن، دستورات لازم را برای پیگیری و حل این مسائل صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، دکتر منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، روز سه‌شنبه از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به تماس‌های شهروندان پاسخ داد و به صورت مستقیم در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت. در جریان این پاسخگویی معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل بازرسی هم حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این ارتباط تلفنی، با تأکید بر اهمیت پاسخگویی بی‌واسطه به مردم، گفت: از چند طریق، از جمله سفرهای شهرستانی، دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی تلفنی، در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرم و تلاش می‌کنم با اتخاذ تصمیمات لازم، گره‌ای از مشکلات آنان باز کنم.

دکتر حبیبی افزود: در این ارتباط تلفنی امروز، جمع زیادی از شهروندان کرمانشاهی دغدغه‌های خود را در حوزه‌های نارضایتی از خدمت رسانی شهرداری، درخواست حمایت برای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، اشتغال و مشکلات مربوط به مسکن مطرح کردند که پس از بررسی درخواست‌ها، دستورات لازم را برای رسیدگی و حل مشکلات صادر شد.

دکتر حبیبی با اشاره به اینکه ارتباط مستمر با مردم و شنیدن مشکلات آنان از اولویت‌های کاری من است، تأکید کرد: این مسیر ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا در کنار مردم، برای حل مشکلات آنان گام‌های مؤثری برداریم.

وی همچنین از همه مسئولان استان خواست در کنار اقدامات کلان، از طریق سامانه سامد و دیدارهای حضوری به مشکلات شهروندان رسیدگی کنند.

دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مردم از سوی استاندار کرمانشاه، در راستای افزایش شفافیت، رفع مشکلات و تعامل مستقیم با شهروندان انجام می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا