+ 0 -
ADA

سیستم سرمایشی اتاق استاندار با هدف کاهش مصرف برق، خاموش شد؛

دستور استاندار کرمانشاه به مدیران استان برای صرفه جویی در مصرف برق/ ساعت کار ادارات همچنان ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود


استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران استان باید مدیریت و صرفه جویی درمصرف انرژی و برق با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شدید تابستان را جدی بگیرند و بنده از چند روز گذشته کولر داخل اتاق اداری خود را به رعایت حرمت به شهروندان و صرفه جویی در مصرف برق خاموش کرده ام و مدیران باید کاهش مصرف برق را در ادارات خود پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی امروز چهارشنبه در سومین جلسه اضطرای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: همه سازمان ها و دستگاه ها باید بحث مدیریت و کاهش در مصرف انرژی را جدی بگیرند و همه برای ایجاد شرایط بهتر برای مردم که رفاه و آسایش آنان را به دنبال داشته باشد، تلاش کنیم.

وی گفت: سیستم سرمایشی سالن جلسات استانداری به احترام مدعوین و حضار محترم روشن می شود اما سیستم سرمایشی اتاق بنده به جهت رعایت کاهش مصرف انرژی از چند روز قبل خاموش است و انتظار داریم که همه مدیران هم در جهت کاهش مصرف هر چه بیشتر انرژی گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در همه بخش ها بیان داشت: انتظار است که کمک به روشن بودن سیستم سرمایشی در بخش ها و اتاق های عمل بیمارستان ها و مراکز درمانی با جدیت پیگیری شود اما در مراکز اداری بیمارستان ها لازم است که مدیریت مصرف لحاظ شود.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: دستگاه های ذیربط باید پیگیری های خود را در راستای برخورد جدی با انشعاب های غیرقانونی دنبال کنند.

وی بر نصب دیزل ژنراتورها در دستگاه های اجرایی برای کمک به تولید انرژِی در استان تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به کاهش ساعات کاری در روزهای هفته آینده گفت: کماکان ساعات کاری از ساعت ۶ و ۱۱ صبح خواهد بود و اگر هئیت محترم وزیران اطلاعیه ای در خصوص تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه هفته داشته باشند، ما هم در استان برنامه تعطیلی را اجرا خواهیم کرد.

مقام عالی استان همچنین با اشاره به خطرات ناشی از ورود احتمالی بیماری تب دنگی به کشور و استان از همه دستگاه های ذیربط خواست که تمهیدات لازم را برای اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری به استان اتخاذ کنند.

وی از شهرداری ها به ویژه شهرداری کرمانشاه خواست که با جدیت نسبت به جمع آوری و حمل زباله ها و همچنین سگ های ولگرد اقدام کنند.

وی بیان داشت: بحث اصلی این جلسه موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی است اما برای بحث سلامتی و تندرستی مردم نیز باید راهکارهای لازم جهت اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورود بیماری دنگی به استان در این جلسه ارائه و تبیین شود.

وی تاکید کرد: همه موظف هستند که اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع این بیماری در استان بکار بگیرند.

صحرایی از دفتر بازرسی استانداری خواست که نظارت های خود را برای اجرایی شدن  مصوبات این جلسه در راستای کمک به سلامتی و بهداشت مردم و همچنین مدیریت صحیح انرژِی توسط دستگاه ها را دنبال کند.



اوقات شرعی
آب و هوا