+ 0 -
ADA



دستور استاندار کرمانشاه برای شتاب بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح


استاندار کرمانشاه دستورات لازم برای شتاب بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح استان را صادر و بر هماهنگ سازی و بروزرسانی آمارهای این حوزه با هدف تصمیم گیری های کارشناسی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی صبح روز شنبه در نشست شورای مسکن استان که با حضور سردار ابن‌ الرضا فرمانده قرارگاه مسکن ستاد کل نیروهای مسلح، مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه وزارت دفاع و دیگر مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای ساخت مسکن ارزان و ایمن برای اقشار فاقد مسکن است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت این طرح برای حل مشکل مسکن عزیزانی که در قالب نیروهای مسلح به نظام اسلامی خدمت می‌کنند به عنوان یک اولویت‌ توسط مدیریت ارشد استان دنبال می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در روند واگذاری زمین ها علاوه بر نیروهای در حال خدمت، باید به بازنشستگان هم حتما به شکل ویژه توجه شود تا این عزیزان هم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید فضاهای آموزشی، تفریحی و مذهبی مجموعه هایی که در حال ساخت است پیش از استقرار متقاضیان فراهم شوند تا مردم دچار مشکل نشوند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل تغییر کاربری زمین های مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: قوانین تغییر کاربری ها در مورد زمین های درجه یک و دو در شهرستان ها باید متناسب با وضعیت و بافت همان شهرستان اصلاح شود.

استاندار کرمانشاه گفت: همراهی و رایزنی نیروهای مسلح با مجموعه راه و شهرسازی می تواند به حل مشکل تامین زمین برای پروژه های آنان بسیار کمک کنند.

در این نشست مقرر شد میزان زمین های مورد نیاز نیروهای مسلح در طرح ملی مسکن مشخص شود.

همچنین مقرر شد وضعیت زمین هایی که حل مشکل آن‌ها نیازمند تصمیم گیری در سطح وزارت خانه است حداکثر تا یک ماه دیگر مشخص شود.

گفتنی است در این نشست  آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در استان کرمانشاه طرح و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا