+ 0 -
ADA

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

در حفاظت و حراست از سلامت انتخابات، با اقتدار و قاطعانه عمل خواهیم کرد


رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مجموعه بازرسان انتخابات استان و هیات های بازرسی با اقتدار و قاطعیت از سلامت انتخابات حفاظت و حراست خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ علی صفدری روز دوشنبه در نشست توجیهی و آموزشی اعضای هیات های بازرسی انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد؛ عنوان کرد: همانگونه که رئیس جمهور محترم فرمودند دولت هیچ نامزدی در عرصه انتخابات ندارد و از هیچ نامزدی هم حمایت نمی کند.

وی افزود: میزان برای هیات‌های بازرسی رای مردم است و در چهارچوب قانون، با قدرت و قاطعیت از سلامت انتخابات و رای مردم به عنوان‌ حق الناس دفاع خواهیم کرد.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: در سطح استان کرمانشاه ۱۶۶۰ صندوق رای گیری داریم که به ازای هر صندوق یک بازرس وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین به ازای هر ۱۵ صندوق رای یک سربازرس داریم و برای هر شهرستان حداقل یک بازرس ویژه داریم.

صفدری عنوان کرد: همچنین در همه شهرستان‌ها هیات بازرسی بر روند کارها در زمان تبلیغات نامزدها و روز رای گیری بر کار این بازرسان نظارت و عملکردها را ارزیابی می کنند.

وی گفت: مجموعه تیم بازرسان برای سلامت فضای انتخابات و همچنین حفاظت از آرای مردم در روز رای گیری با تمام توان تلاش می کنند و تخلفات را قاطعانه متذکر می شوند.



اوقات شرعی
آب و هوا