+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست بررسی زیر ساخت های راه و شهرسازی استان:

در بازآفرینی شهری باید به دنبال جذب مشارکت حداکثری مردم باشیم

استاندار كرمانشاه گفت: در بازآفرینی شهری باید به دنبال جذب مشارکت حداکثری مردم باشیم و برای جلب همراهی مردم باید برنامه ریزی و اجرا به گونه ای باشد که مردم احساس ذینفع بودن کنند.

مهندس هوشنگ بازوند در نشست بررسی زیر ساخت های راه و شهرسازی استان افزود: در برنامه‌ریزی برای بازآفرینی شهری در شهرهای مختلف استان، طرح و اجرای برنامه ها باید به گونه ای باشد که برای مقابله با مشکلات شهرها، اهداف راهبردی و بلندمدت داشته باشیم.

وي گفت: تا موانع را از مسیر بازآفرینی شهری برنداریم، همه برنامه ها بی نتیجه خواهد بود.‌ باید اعتراف کنیم که نتوانسته ایم مانع حاشیه نشینی شویم.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: بافت های ناکارآمد چالش بزرگ مدیریت شهری در توسعه شهرها محسوب می‌شوند که هزینه های زیادی برای مدیریت شهری در پی دارد.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت: اگر برای هدایت موج های حاشیه نشینی، برنامه نداشته باشیم، خود حاشیه نشینان برنامه ریزی خواهند کرد و اصلاح رویه اشتباه آنها، هزینه های گزافی بر روی دست دولت خواهد گذاشت.

وي گفت: باید بخش خصوصی در عرصه بازآفرینی شهری وارد میدان شود. حجم کار بازآفرینی شهری به حدی است که اجرای آن با تکیه بر اعتبارات و امکانات دولتی به‌تنهایی میسر نیست.



اوقات شرعی
آب و هوا