+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

دانش آموزان با عشق و علاقه، شهيد حاج قاسم سليماني را الگوي رفتاري خود قرار خواهند داد/ دانش آموزان سرمايه و آينده سازان كشور هستند


استاندار كرمانشاه گفت: دانش آموزان با توجه به علاقه، عشق و تعصبي كه نسبت به شهيد حاج قاسم سليماني دارند حتماً اين بزرگوار را به عنوان الگوي رفتاري و اخلاقي خود قرار خواهند داد و اتكاء به مكتب حاج قاسم است كه كشور را در مقابل انواع توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان بيمه خواهد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان که امروز ( 10 دی) در محل سالن شهدای دولت برگزار شد، با تسليت ايام فاطميه و همچنين فرارسيدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني، اظهار داشت: شهيد حاج قاسم سليماني "سردار دلها" براي كشور ما يك قهرمان و نماد ملي است و دانش آموزان عزيز ايران اسلامي با توجه به علاقه و تعصبي كه نسبت به شهيد حاج قاسم سليماني دارند حتماً اين بزرگوار را به عنوان الگوي رفتاري و اخلاقي خود قرار خواهند داد.

وي تصريح كرد: با اتكاء به مكتب و پيروي از مسير پرصلابت شهيد حاج قاسم سليماني است كه كشور در مقابل انواع توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان بيمه خواهد شد.

مقام عالي استان در ادامه سخنان خود با بيان اينكه دانش آموزان سرمايه هاي كشور و استان هستند، گفت: مديران و مسئولين آموزش و پرورش استان بايد با سركشي و در جريان قرار گرفتن از وضعيت دانش آموزان، نبايد بگذرند كه كه بحران كرونا به سلامت اين آينده سازان ارزشمند كشور صدمه وارد كند.

وي تاكيد كرد: مسئولين ذيربط بايد تلاش كنند كه با انجام اقدامات اثر بخش به اين قشر فعال و پوياي جامعه آسيبي وارد نشود زيرا اگر خداي نكرده اين قشر آسيب ببيند در واقع آينده جامعه آسيب ديده است.

استاندار كرمانشاه با اشاره به برنامه ارائه شده از سوي مسئولين آموزش و پرورش استان تحت عنوان "طرح كنترل وزن و چاقي دانش آموزان" (كوچ) اين برنامه را بسيار خوب و اثربخش براي كمك به سلامت و تندرستي دانش آموزان عنوان كرد كه بايد بيش از پيش مورد توجه مديران ذيربط قرار گيرد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش استان ادامه داد: حتماً اين طرح را در جلسه ستاد استاني كرونا تصويب خواهيم كرد و ضرورت دارد كه صداوسيما آن را با اجراي برنامه هاي ويژه به مردم اطلاع رساني كند زيرا اجراي اين طرح كه براي سلامتي و تندرستي دانش آموزان تدوين شده، اثربخش خواهد بود.

بازوند گفت: همچنين در جلسه آينده ستاد استاني كرونا موضوع بازگشايي سالن هاي ورزشي كه در اختيار اداره آموزش و پرورش است را مورد بررسي قرار خواهيم داد.



اوقات شرعی
آب و هوا