+ 0 -
ADA

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری کرمانشاه:

دالاهو الگوي موفقي از همزيستي مسالمت آميز توام با احترام در منطقه است

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری کرمانشاه گفت: دالاهو الگوي موفقي از همزيستي مسالمت آميز توام با احترام در منطقه است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ بهرام سلیمانی مديركل دفتر امورسياسي، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری  کرمانشاه چهارشنبه ۲۶ دی ماه در مراسم  توديع و معارفه معاون فرمانداري دالاهو و بخشدار گهواره اظهار داشت: شهرستان دالاهو نمونه كاملي از هماهنگي ميان مسئولين دستگاه ها است و همواره شاهد رابطه صميمي و توام با اعتماد متقابل مردم و مسئولين در اين شهرستان بوده ايم.

سلیمانی بیان کرد: اميدواريم با توجه به چنين روحيه همدلانه اي شاهد توسعه در تمامي ابعاد آن بالاخص توسعه و امنيت پايدار در منطقه باشيم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه پايدار در بستر آرامش شكل مي گيرد و آرامش محصول تعامل و همزيستي مسالمت آميز توام با درك ميان اقشار مختلف است.

سلیمانی اظهار داشت: امروز نیازمند وحدت و انسجام داخلی هستیم ؛ بنابر اين ضرورت دارد اعتماد و امید و نشاط را در جامعه تقویت كنيم.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما بايستي در  راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید  باشد. ما وظيفه داريم با ارائه خدمات مفيد به اين مردم كه در زمره وفادارترين ها به نظام و ايران هستند دين خود را ادا كنيم.

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری کرمانشاه اظهار تصریح کرد: البته شهرستان دالاهو از جمله مناطق مهم غرب استان به شمار مي‌رود كه طي سنوات اخير توانسته است رشد خوبي در بسياري از شاخص هاي توسعه در استان داشته باشد و بالاخص در برخي سرمايه گذاري هاي زيربنايي نظير ساخت سد و ... اين شهرستان از جمله مناطق پيش رو و داراي ظرفيت در استان بوده است.

این مدیر ستادی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: دو سد آزادي و زمكان يه عنوان پروژه هاي مهم آبرساني در استان، گام مهمي در راستاي توسعه كشاورزي و باغداري در سطح شهرستان دلاهو و حتي كل مناطق غرب استان بوده است و اميدواريم شاهد رشد بيش از پيش كشاورزي در منطقه باشيم.

وی افزود: همچنين دالاهو به لحاظ آب و هوا و ويژگي هاي طبيعي و ساير مشخصه هاي خاص اين منطقه، از پتانسيل بالايي براي جلب گردشگر برخوردار است كه اميدواريم با برنامه ريزي مناسب، بتوان از اين ظرفيت ها به خوبي استفاده شود و رويكرد توسعه پايدار در اين منطقه كه ضمن حفظ ويژگيهاي بومي و اجتماعي و همچنين استعدادهاي طبيعي، بالاترين بهره برداري براي رسيدن به پيشرفت و بهبود شرايط زندگي صورت گيرد، به خوبي به اجرا درآيد.

سلیمانی بیان کرد: يكي از مهمترين جنبه هاي شاخص شهرستان دالاهو، حضور گروه هاي مذهبي، زباني و قومي مختلف در شهرستان اعم از اهل حق، شيعه و اهل سنت و بالاخص همزيستي مسالمت آنان با يكديگر در طول تاريخ بوده است كه مي تواند اين شهرستان را به عنوان الگوي موفقي از همزيستي توام با احترام براي بسياري از مناطق داراي تكثر جمعيتي معرفي نمايد. اين موضوع نشان از غناي فرهنگي، تاريخي و فكري مردم دالاهو بوده است.

وی عنوان کرد: مشاركت بيش از 88 درصد مردم شهرستان در انتخابات رياست جمهوري سال 96 از جمله مسائل قابل توجه در شهرستان مي باشد و بالاخص آنكه ميزان آراء جناب آقاي دكتر روحاني بيش از 87 درصد بود كه بالاترين درصد رأي ايشان در كل استان به شمار مي رود و اين نشان از همراهي و همدلي مردم شهرستان با سياست هاي اجرا شده از سوي دولت تدبير و اميد مي باشد و اميدواريم طي مدت زمان باقيمانده تا پايان دولت دوازدهم نيز كماكان شاهد اين رضايت و اعتماد متقابل ميان مجموعه دولت و مردم شهرستان باشيم و بتوانيم از سرمايه اجتماعي بسيار مهمي كه در سطح اين منطقه وجود دارد، حراست نماييم.

در اين مراسم مهندس حسن امامي به عنوان معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرمانداري دالاهو معرفي و از خدمات بهروز محمدي تقدير به عمل آمد. همچنين عليميرزا سليمي(با مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد علوم سياسي) از نيروهاي بومي دالاهو به عنوان بخشدار گهواره معرفي و از خدمات علي پروين تقدير به عمل آمد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا