+ 0 -
ADA

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی:

خود مراقبتی مهمترین راه ادامه مبارزه با کرونا است


سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی گفت: ویروس کرونا همچنان همراه ماست و پایان آن منوط به ادامه مبارزه با رعایت خود مراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه و به نقل از خبرگزاري ايرنا؛ غلامرضا مرتضوی روز جمعه در یازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن جلسات فرمانداری سنقروکلیایی افزود: برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ به صورت استانی و شهرستانی نشان از اهمیت این موضوع را دارد و مردم فکر نکنند که بحران ویروس کرونا به اتمام رسیده است.

وی اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اهمیت این موضوع اکنون وزارت بهداشت و درمان با برنامه ریزی صورت گرفته به مرحله بیماریابی رسیده که از گام های موثر مقابله ای است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در سنقروکلیایی در ادامه گفت: عوامل شیوع ویروس در شهرو روستاها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و با شناسایی مناطق پر خطر و توزیع مواد ضد عفونی کننده در این مناطق میتوان یک اقدام موثر جهت جلوگیری از گسترش این ویروس انجام داد.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها و اصناف را الزامی دانست و پیگیری و برخورد با متلخلفین را از اداره صمت و دستگاه قضایی متذکر شد.

سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی در ادامه از مردم خواست که اخبار مربوط به ویروس کرونا را از منابع رسمی ، صداوسیما و خبرگزاری ها پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.

وی همچنین ادامه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و روستاها، اجرای طرح مهم غربالگری فردی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری بسیج، ابلاغ پروتکل های بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان به صورت مستمر در سطح شهرستان، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در پمپ بنزین ها از اهم مصوبات این جلسه را بیان کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا