+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

حضور وزرای دولت در استان کرمانشاه در راستای سفرهای دوره ای است

استاندار کرمانشاه گفت: بسیاری از پروژه هایی که در ابتدای دولت یازدهم در کرمانشاه آغاز شده بود، امروز به بهره برداری رسیده اند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، اسدالله رازانی پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهارداشت: حضور وزرای دولت در استان کرمانشاه به دستور رییس جمهوری  انجام می شود و در راستای سفرهای دوره ای است.

وی افزود: بسیاری از پروژه هایی که در دولت اقای روحانی آغاز شده است، امروز به بهره برداری رسیده اند و وزرای دولت برای بهره برداری از این پروژه ها به استان ها سفر می کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: نیت خوانی و نسبت دادن حضور وزرا به کار تبلیغاتی دولت در استانه انتخابات کار شایسته ای نیست.

دكتر رازانی افزود: دولت یک شخصیت حقوقی است که هر کدام از وزیران مستقل از وزارت خانه ها وظیفه سخنگویی دولت را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی انتن دهی موبایل  به ۹۰ درصد  روستاها اورده است و ۱۰ درصد باقی مانده نیز به تدریج انجام می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیاز داریم نقاط قوت را نیز ببینیم، گفت: اگر فقط عیب ها را ببینیم مردم را مایوس می کنیم و نا امیدی را در جامعه گسترش می دهیم.

وی در رابطه شبکه فیبر نوری بازارچه های مرزی گفت: برای تکمیل فیبر نوری شوشمی و شیخ صله وزیر ارتباطات دستور پیگیری و تسریع را صادر کرده اند



اوقات شرعی
آب و هوا