+ 0 -
ADA



حضور سفیر بنگلادش در کرمانشاه و نشست با فعالان اقتصادی استان


سفیر بنگلادش در ایران و رایزن بازرگانی سفارتخانه بنگلادش با حضور در کرمانشاه پس از بازدید از واحد های صنعتی استان از جمله شرکت کشت و صنعت روژین تاک و فرش زاگرس در نشست فعالان اقتصادی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست ظرفیت های اقتصادی استان کرمانشاه در حوزه های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و صنایع دستی توسط فعالین این حوزه معرفی شد.

سفیر بنگلادش در این نشست با اشاره به نیاز ها و ظرفیت های بنگلادش خواستار تقویت روابط و ارتقای میزان حجم مبادلات تجاری مابین ایران و بنگلادش از طریق بازرگانان و تجار استان کرمانشاه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست فعالان اقتصادی استان با سفیر بنگلادش ضمن تشکر از ابراز همدردی این کشور و اعلام عزای عمومی برای شهادت آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد که سیاست دولت سیزدهم تقویت ارتباط با کشورهای مسلمان، همسایه و هم فرهنگ بوده و ارتباط با کشور دوست، برادر و مسلمان بنگلادش برای ما با اهمیت است.

وی در ادامه افزود: قدم اول برای گسترش روابط ارتقای شناخت دو کشور از نیازها و ظرفیت های همدیگر است که لازمه برقراری ارتباط میان بخش های خصوصی دو کشور است که نقش مسئولین دولتی در این راستا تسهیل گری و ایجاد زیرساخت ارتباطی است و در این راستا یک نشست مشترک بین سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دو کشور تا یک ماه آینده برگزار شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا