+ 0 -
ADA

مديركل جديد حراست استانداري معرفي شد/ استانداركرمانشاه:

حراست ها نقش بسيار مهمي در تقويت رضايتمندي مردم دارند

استاندار كرمانشاه گفت: حراست ها، به ويژه حراست استانداري نقش بسيار مهمي در رضايتمندي مردم دارند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد حراست استانداري،  هر گونه تغيير و تحول در پست هاي مديريتي را امري عادي و طبيعي عنوان كرد و افزود: آقاي قاسمي مديركل سابق يكي از مديران خوب مجموعه استانداري هستند و انشاء ا.. در آينده نزديك از وجود ايشان در ديگر سمت ها استفاده خواهيم كرد.

وي همچنين با تقدير از رضا محموديان در پست مديركل مديريت بحران استان و تلاش هاي ايشان در حين و پس از وقوع زلزله اظهار داشت: ايشان در زمان بحران عملكرد خوب و قابل قابلي داشتند و با توجه به اينكه زلزله يك زلزله سنگيني بود اما آقاي محوديان توانست خوب مديريت كند.

استاندار كرمانشاه در ادامه يكي از وظايف مجموعه حراست را تلاش براي ايجاد اعتماد در فضاي كاري عنوان كرد و با بيان اينكه مدير و پرسنل حراست ها بايد فضاي اعتماد را در مجموعه هاي كاري خود ايجاد كنند، اظهار داشت: زماني كه فضاي اعتماد وجود داشته باشد كاركنان هر گونه مشكلات خود را بدون هيچ گونه موانعي با مدير و پرسنل حراست در ميان مي گذارند كه اين اقدام مي تواند موجب افزايش رضايتمندي در مجموعه كاري را فراهم سازد.

وي همچنين با بيان اينكه حراست ها در افزايش اعتماد در مجموعه هاي كاري خود نقش مهمي دارند، افزود: حراست ها با پيگيري هاي به موقع و انجام كارهاي پيشگيرانه در راستاي جلوگيري از  هر گونه تخلف مي توانند در ايجاد اعتماد نقش موثري ايفا كنند.

مهندس بازوند در ادامه تلاش براي ايجاد نظم اداري در فضاي كاري را يكي ديگر از وظايف حراست ها برشمرد و گفت: حراست ها بايد در مقابل هر گونه بي نظمي برنامه هاي خود را دنبال و تلاش كنند تا نظم در ادارات و مجموعه هاي كاري گسترش پيدا كند كه اين موضوع يكي از عوامل افزايش رضايتمندي مردم در مراجعه به ادارات و سازمان هاي اداري است.

استانداركرمانشاه در ادامه گفت: حراست ها در تقويت رضايتمندي مردم نقش خيلي مهم و موثري دارند لذا مسئولين ذيربط بايد همواره تلاش كنند تا در اين راستا برنامه هاي خود را به پيش ببرند.

وي همچنين در اين جلسه با اشاره به احتمال وقوع برخي از بلاياي طبيعي از جمله زلزله، سيل، خشكسالي و ديگر حوادث، تدوين طرح خطرپذيري حوادث طبيعي در استان را بسيار مهم و الزامي برشمرد و گفت: يكي از برنامه هاي مهم مديريت ارشد تلاش براي تدوين اين برنامه خواهد بود و تا زماني كه در استان هستم تلاش خواهم كرد كه اين طرح براي استان تدوين و اجرايي شود زيرا يك گام مهم براي كاهش تلفات ناشي از حوادث طبيعي است.

استاندار كرمانشاه در اين مراسم با تقدير از تلاش ها و اقدامات سعيد قاسمي مديركل سابق حراست استانداري، رضا محموديان را به عنوان مديركل جديد حراست استانداري منصوب كرد.



اوقات شرعی
آب و هوا