+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

حدود ۲۵ درصد جمعیت استان نیاز به مناسب سازی مسیرهای تردد در شهرها دارند/ دستگاه های اجرایی باید مناسب سازی در جامعه را از اولویت های کاری خود بدانند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید مناسب سازی در جامعه را از اولویت های کاری خود بدانند، گفت: ضرورت دارد که این موضوع ابتدا در مراکز درمانی و در مراحل بعد مجموعه هایی مانند تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی مورد توجه باشد و همچنین باید پیگیری شود که در صورت ساخت مجموعه یا ساختمان پزشکان حتما مناسب سازی در آن رعایت شده باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان، موضوع مناسب سازی شهرها و شرایط زندگی راحت تر برای معلولین و جانبازان در استان را بسیار مهم و وظیفه تمامی ادارات عنوان کرد.

وی تاکید کرد: زیرساخت های استان برای استفاده جانبازان، معلولین و سالمندان طی یک مدت منطقی و معقول باید مناسب سازی شود و دستگاه های اجرایی باید این کار را از اولویت های کاری خود برای سال آینده بدانند.

به گفته وی، غیر از این عزیزان، همه افراد نیز حق دارند که در محیط مناسب زندگی و تردد داشته باشند.

مقام عالی استان ادامه داد: ضرورت دارد که این اقدامات طی یک مدت مشخص به نحوی انجام شود که نشانگرهای قطعی در فضای زندگی شهری و روستایی مردم بروز و جلوه گری داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید مناسب سازی در جامعه را از اولویت های کاری خود بدانند، گفت: ضرورت دارد که این موضوع ابتدا در مراکز درمانی و بیمارستانی و در مراحل بعد مجموعه هایی مانند تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی مورد توجه باشد و همچنین باید پیگیری شود که در صورت ساخت مجموعه یا ساختمان پزشکان حتما مناسب سازی آن رعایت شده باشد.

وی با تاکید بر این برنامه ها در سال آینده باید محسوس باشد، افزود: همچنین باید تلاش شود که حداقل یکی از شعبات بانک ها در هر کدام از شهرستان ها نیز دارای ظرفیت لازم آماده سازی برای معلولین و جانبازان باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در شهر کرمانشاه مکان هایی مانند بلوار طاق بستان باید علاوه برای تردد معلولین و جانبازان، حتی برای تردد عابرین پیاده و ... نیز مناسب سازی شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه حدود ۲۵ درصد جمعیت استان نیاز به مناسب سازی مسیرهای تردد در شهرها دارند این یعنی اهمیت موضوع بسیار بالاست و همه دستگاه ها در این زمینه وظیفه مهمی به عهده دارند.

وی گفت: حتماً برای سال آینده هم موضوع مناسب سازی را با یک برنامه مدون پیگیری خواهیم کرد تا استان کرمانشاه نسبت به هر زمان دیگر برای رفع نیازهای اقشار مختلف مناسب سازی شود.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا