+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در دیدار جمعی از معتمدین و خانواده امام جمعه فقید جوانرود:

حاج ماموستا فخری در مقابل دسیسه بدخواهان ایران اسلامی، ایستادگی کرد


استاندار کرمانشاه در دیدار جمعی از معتمدین و خانواده امام جمعه فقید جوانرود گفت: مرحوم حاج ماموستا ملا احمد فخری و دیگران بزرگان منطقه اورامانات، با جدیت و بصیرت، بارها در مقابل دسیسه های دشمنان و بدخواهان ملت و ایران اسلامی ایستادگی و با روشنگری های مثال زدنی، مردم را به خوبی راهنمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ بستگان و اقوام مرحوم حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه فقید جوانرود و همچنین معتمدین و بزرگان این شهرستان امروز پنچ شنبه با حضور در دفتر استاندار کرمانشاه با وی دیدار و به دلیل حضور استاندار در مراسم آیین تشییع پیکر مرحوم حاج ماموستا ملا احمد فخری از دکتر صحرایی تقدیر و تشکر کردند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار که سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و معاون سپاه نبی اکرم (ص) استان نیز حضور داشتند، با اشاره به خصوصیات و فضائل امام جمعه فقید جوانرود گفت: چند بار توفیق شد که خدمت ایشان برسیم و این دیدارها برای من دلنشین بود.

وی به مجاهدت ها و رهنمودهای حاکی از عمق بصیرت و  نگاه انقلابی مرحوم حاج موموستا ملا احمد فخری اشاره و تصریح کرد:  ایشان و دیگران بزرگان منطقه اورامانات با جدیت و بصیرت در مقابل دسیسه های دشمنان پلید و وابستگان استعمار ایستادگی و با روشنگری های مثال زدنی خود درباره بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی، مردم را راهنمایی کردند.

در این مراسم بستگان و اقوام مرحوم حاج موموستا ملا احمد فخری امام جمعه فقید جوانرود از استاندار کرمانشاه به دلیل حضور در مراسم آیین تشییع پیکر مرحوم حاج ماموستا ملا احمد فخری تقدیر و تشکر کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا