+ 0 -
ADA

دکتر رازانی:

جامیشان و زمکان مسیر توسعه دالاهو و سنقر را هموار می کنند / ایران خودرو کرمانشاه یک طرح تحول آفرین در عرصه اشتغال است


استاندار کرمانشاه گفت: ایران خودرو کرمانشاه با دورنمای توسعه ظرفیت تولیدی به 100 هزار دستگاه خودرو در سال یک طرح تحول آفرین در عرصه اشتغال کرمانشاه است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی  و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی عصر امروز در نشست شورای اداری استان کرمانشاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشاورزی، وزیر نیرو و وزیر صنعت و معدن و تجارت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: در انتخابات با شکوه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد مشارکت بیش از 70 درصدی مردم بودیم که از این لحاظ جزو مشارکت های ممتاز در دنیا محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: میزان مشارکت در استانی مانند کرمانشاه علی رغم همه مشکلات و ویژگی های خاص، همانند سطح مشارکت کشوری بود و بی گمان اگر مشکل تمدید ساعت اخد آراء وجود نداشت این میزان مشارکت افزایش می یافت.

این مقام عالی استان عنوان کرد: 68 درصد کرمانشاهی ها به دکتر روحانی برای اداره کشور رأی دادند که این میزان بیش از آراء دور اول کرمانشاهی ها به منتخب ملت بود. این سطح از آراء برای دکتر روحانی در همه شهرستان های استان کم و بیش وجود داشت و حتی برخی شهرستان ها مانند دالاهو نزدیک به  90 درصد آراء به ایشان تعلق داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این سومین سفر کاری دکتر جهانگیری به استان کرمانشاه است. در سومین سفر ایشان شاهد آبگیری دو سد جامیشان و زمکان بودیم. این دو سد به دلیل برخورداری از ذخیره آبی برای فصل زراعی امسال به بهره برداری می رسند و می توانند تاثیرات بسیاری بر تولید، اشتغال و صنعت این دو شهرستان داشته باشند.

دکتر رازانی تصریح کرد: پروژه مهم ایران خودرو کرمانشاه در صحنه پروژه مهم دیگری بود که امروز با حضور دکتر جهانگیری به بهره برداری رسید.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سابقه تصویب این طرح به سال 90 و سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب بازمی گردد. این پروژه پس از چند سال رکود در سال 94 وارد مرحله اجرایی شد و در سفر رییس جمهور به کرمانشاه روند اجرایی آن شتاب بسیاری به خود گرفت.

این مقام عالی استان ادامه داد: این پروژه در اولین گام با ظرفیت تولیدی 15 هزار دستگاه در سال رسما آغاز به کار کرد و تا پایان سال این میزان به 30 هزار دستگاه می رسد.

وی تصریح کرد: این کارخانه قرار بود با ظرفیت تولیدی 10 هزار دستگاه در سال اجرایی شود ولی در سفر رئیس جمهور این ظرفیت به 100 هزار دستگاه در سال ارتقاء یافت.

دکتر رازانی اظهار داشت: امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی طرح توسعه این مجموعه آغاز شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایران خودرو کرمانشاه با این ظرفیت بالای تولید می تواند یک طرح تحول آفرین در عرصه اشتغال کرمانشاه باشد.



اوقات شرعی
آب و هوا