+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

توانمندسازی روستاها یکی از اهداف دولت است

استاندار کرمانشاه، توانمندسازی روستاها را یکی از مهمترین اهداف دولت در این مناطق دانست و گفت: وضعیت روستاها هم اکنون به نسبت قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند روز یکشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به 19 روستای اسلام آبادغرب در جمع مردم روستای 'چالاوبکر' این شهرستان، گازرسانی به روستاها را یکی از برنامه های دولت در راستای توانمندسازی این مناطق دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید در زمینه گازرسانی به روستاها بسیار خوب عمل شده است.

وی اختصاص اعتبارات 1.5 میلیارد دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغالزایی را از دیگر برنامه های دولت برای روستاها دانست و گفت: روستاییان برای استفاده از این منابع مالی دولت طرح های خود را ارائه کنند و در جذب این اعتبارات تلاش نمایند.

وی یادآور شد که این تسهیلات اشتغالزایی بروکراسی اداری ندارد و روستاییان به آسانی می توانند آن را دریافت کنند.

استاندار کرمانشاه، رسیدگی به زلزله زدگان را یکی از اولویت های استان دانست و گفت: زلزله شوک اقتصادی بزرگی به استان وارد کرد و پنج هزار میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد.

مهندس بازوند اظهار داشت: در این زلزله، 102 هزار احد مسکونی تخریب و دچار خسارت شدند که برای بازسازی این واحدها 47 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وي به اختصاص 12 هزار و میلیارد ریال بودجه برای اشتغالزایی در استان اشاره کرد و از مردم خواست از این اعتبارات برای ایجاد شغل استفاده کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا