+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

توافقات سازنده برای تسهیل در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن


استاندار کرمانشاه از هماهنگی و توافق سازنده میان شهرداری، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب استان برای تسهیل در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن و زیرساخت‌های های این پروژه ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛محمد طیب صحرایی عصر امروز سه شنبه ۲ مردادماه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، آبفا، توزیع برق و نماینده شهرداری کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: ما برای ايجاد يک جهش در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن نیازمند پیگیری‌های مداوم برای رفع مشکلات احتمالی هستیم.

وی افزود: خوشبختانه در نشست امروز توافقات بسیار سازنده و راهگشایی پیرامون شتاب گرفتن روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حوزه تامین زیرساخت‌های آب و برق و خطوط فاضلاب و همچنین هماهنگی های بیشتر میان شهرداری و راه و شهرسازی انجام گرفت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در نشست توافق شد شهرداری منطقه ۲ در روند اجرای پروژه های مسکن مهر همکاری های لازم را انجام دهد و همچنین مقرر شد با هماهنگی راه و شهرسازی راه و شهرسازی، نظام مهندسی مجوزهای لازم برای پروژه های مورد نظر را سریعا صادر کند و شهرداری هم طی مدت یک هفته پروانه های ساخت را به صورت بلوکی صادر کند.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد ۱۰۰ میلیارد تومان از سهم یک سوم راه و شهرسازی به آبفا و ۵۰ میلیارد تومان از همین محل هم به شرکت توزیع برق برای فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز پروژه های مسکن ملی با اولویت شهرهای کنگاور، روانسر و کرمانشاه پرداخت شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا