+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

تلاش برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای از اولویت های مهم در نوروز است


رزمایش بزرگ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، به منظور آمادگی برای میزبانی از مسافرین نوروزی، با حضور ۲۰ دستگاه عضو این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ طهماسب نجفی معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، در این مراسم که در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه ها برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان، اظهار کرد: برگزاری این مانور می تواند زمینه ای برای هماهنگی بیشتر دستگاه ها و حذف برخی از موازی کاری ها در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی باشد.

وی افزود: از همه دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود که برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی تمام تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از اولویت هایی که امسال برای میزبانی از مسافران نوروزی باید در نظر بگیریم، کاهش آمار تصادفات جاده‌ای است.

 

برپایی سفره های افطار در پایگاه های  تاریخی کرمانشاه

داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز با اشاره به مشارکت حدود ۲۰ دستگاه در رزمایش بزرگ ستاد خدمات سفر، اظهار کرد: این رزمایش نمادی از آمادگی دستگاه های مختلف استان برای خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است، افزود: خوشبختانه از بهمن ماه برنامه ریزی و هماهنگی‌های خود را برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی آغاز کردیم و تاکنون هم حدود ۶۰ جلسه ستاد خدمات سفر در سطح استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تاکید براینکه هماهنگی خوبی بین همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان وجود دارد، گفت: دستگاه های اجرایی امسال در بحث تبلیغات و اقدامات فرهنگی برای نوروز برنامه های بیشتری را در دستورکار قرار داده اند.

وی یادآور شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تلاش کرده ایم تا برنامه هایی هم شان و مناسب با ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، از جمله اینکه در این ماه سفره های افطار را در پایگاه های تاریخی استان برپا خواهیم کرد.

فرمانی اضافه کرد: در بحث اسکان هم  ظرفیت های لازم برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده و علاوه بر استفاده از ظرفیت مراکز اقامتی استان، از ظرفیت مدارس، کمپ های شهرداری و سالن های  ورزشی هم استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بحث زیباسازی محیط های شهری هم شهرداری برنامه های خوبی را تدارک دیده، عنوان کرد: در بحث معرفی آثار تاریخی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و... نیز فعالیت های مطلوبی صورت گرفته است.

در رزمایش امروز، دستگاه هایی همچون میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر، تعزیرات، آتش نشانی، یگان حفاظت میراث فرهنگی، راهداری، اورژانس و... حضور داشتند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا