+ 0 -
ADA

معاون استاندار در همایش تجلیل از خیران استان مطرح کرد

تقدیر از خدمات 41 ساله بهزیستی/کار خیران کرمانشاه متفاوت از دیگر استانهاست


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از تلاشهای کارکنان این سازمان گفت: علیرغم محدودیت منابع و شرایط اقتصادی،کارهای بزرگی با همت و کمک خیران در بهزیستی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در همایش تجلیل از خیرین نیک اندیش سازمان بهزیستی اظهار داشت: خدمات 41 ساله سازمان بهزیستی منشا آثار و برکات فراوانی در جامعه بوده و موجب توانمندی و توان افزایی اقشار هدف بوده است.

وی تصریح کرد: این خدمات در شرایطی استمرار یافته که کشور با مضایق مالی ناشی از تحریم های ظالمانه از یک سو و محدودیت های بیماری کرونا از سوی دیگر روبرو بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر همت خیران نبود شرایط بدتر می بود و باید از همراهی ها و پشتیبانی های خیران تقدیر کرد که در شرایط سخت نیز کمک های خود را استمرار بخشیدند؛ امروز نیز بیش از گذشته به همراهی مردم و خیران نیازمندیم.

خوش اقبال ادامه داد: به واسطه مسائل و محرومیت هایی که استان کرمانشاه با آن روبرو بوده خیرین استان و کار ایشان متفاوت از دیگر استانهاست چرا که آسیب ها و ضعف های استان بیشتر از حجم منابع و کمک هایی است که می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا