+ 0 -
ADA



تاکید معاون استاندار بر تلاش مضاعف برای نشاط افزایی در جامعه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه تاکید کرد: پشتوانه غنی فرهنگی و آئینی استان می تواند در شادی بخشی و نشاط افزایی جامعه بسیار موثر باشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در کارگروه ویژه جشن های مهربانی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام و مذاهب در استان گفت: این جشنواره می تواند به عنوان برنامه خاص استان سالانه و در سطح ملی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برپایی جشنواره ها در استان موجب جذب گردشگران خارجی و داخلی خواهد شد افزود: ثمره این برنامه ها برجسته شدن نام کرمانشاه و توجه به داشته های استان است ضمن اینکه موجب سرگرمی و نشاط افزایی مردم می شود.

الهی تبار با اشاره به تاثیر روانی برپایی جشنواره در جامعه تصریح کرد:برای شادی بخشی و نشاط افزایی جامعه هر چه در توان داریم بکار بگیریم البته ما به دنبال شادی ای هستیم که برگرفته از فرهنگ دینی و ملی است که پشتوانه قوی نیز دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه در این کارگروه بر ارتباط هرچه بیشتر دستگاهها با انجمن ها وتشکلهای غیر دولتی تاکید کرد و گفت: بسیاری از مدیران با سازمانهای مردم نهاد نزدیک نیستند و از این ظرفیت بهره نمی برند این در حالی است که راه ایجاد مشارکت اجتماعی از همکاری نزدیک با این تشکلها میگذرد.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش کلیدی در نشاط افزایی جامعه دارد افزود: در موضوع ایجاد شور و نشاط آموزش و پرورش جدی ورود داشته باشد چرا که دانش آموز شاد و با نشاط فضای خانواده را نیز با طراوت میکند.

در این کارگروه دستگاه ها و ادارات فرهنگی استان کرمانشاه برای ویژه جشن های مهربانی پیشنهادات خود را ارائه کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا